dün fırtınaydın penceremin önünde, sonsuzluğa uzanan uğultularınla, düştüm gözlerinden deli mavi sulara gözlerinin deli uçurumundan...
bugünse kar beyaz bir sükunet, beni eskisi gibi seversin beyaz sevişmeler sunarız birbirimize, ıslak dudaklarında kururuz ikimiz... dünün korkunçluğunu sona erdirip üstümüzü örteriz tertemiz...
küçük bir umuda bel bağlamışım, tutunarak büyük boylu harflerime; kelimelerim kendi harflerini kemirmekte kendi kendime mi konuşuyorum.. yüreğim laftan anlamıyor
kırıldı çocuksu kaprisleriyle kime olduğunu da bilmiyorum. bildiğim, sana değil... tek mısra yazmasam da seni, şiirler kadar severim
kelimelerimin tüm harfleri tükeniyor susuyorum ebediyen, sanma ki, sevdam bitecek harfler bittikçe, her susuş yanında getirir harflerini, kelimeler oluşturur şiirlere... dil unutur belki kelimeleri şiirler ise asla unutmaz...
son suskunluklarım seni bırakmamak uğruna; delirmekten önceki son sükunetlerim olur bunlar eğer gitmek istersen... Kal diyorum susmalarımı seslendirerek "Kal!..." zor, ama belli mi olur, aşk bu...
kafamın içinde çalkalanan sesler var deniz değil elbet gene de içine atıyorum kendimi boğulmaya... boğulursam aşk uğrunda boğulayım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEMİYORUM… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEMİYORUM… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir şiir bu böyle...Baş tarafı seni son tarafları beni anlatıyor adeta...Ellerin dert görmesin. Benim için yazmamış olsan da ben şuradan itibaren olan kısmına sahiplendim bilesin.
ben edepsizim neden olduğunu bilmiyorum çokça argo kullanıyorum güldürmek için belki ondan... yüreğim hala çocukça gülüyor edepsizliklerime...
yüreğim hala çocuk ben alınganlık gösteriyorum bana gülmesine
küskünüm işte, belki kendime küskünlüğüm belki sana belki de keşkelere hepsi o bilemiyorum...
Gün olur harflerde biter aşkın tarifinde.Ama gözler kalp attığı sürece şarkısınıda söyler aşkın, çoşkusunuda ifade eder hüznünüde. Sorgu ile bitmiş bu güzel şiirin sonu.Cevabı yine sizdedir eminim ki.Ama yüreğin çocuk olmasından şikayet etmeyin bence.Kutlarım.
ARKADASIM ZATEN HERKEZIN ICINDE BI COCUK VARDIR ZATEN BENIM KUSKUNLUGUM.ISYAN LARDA OLMAM. SIGARAYI BIRAKTIM YA ONDANSENELERDIR IKI ASIKTIK.BEN ONU BIRAKTIM ODA BANA KUSTU. SAYGILAR...
kelimelerimin tüm harfleri tükeniyor susuyorum ebediyen, sanma ki, sevdam bitecek harfler bittikçe, her susuş yanında getirir harflerini, kelimeler oluşturur şiirlere... dil unutur belki kelimeleri şiirler ise asla unutmaz...
gerçek aşk sukunette gizlidir..gözlerden okunasıdır anlayabilene
Sabah ki şiir üzerine, akşam şiirinide okudum iyi geldi. susar insan kimi zaman içten içe kendinle konuşur içindeki yanlızlığa inat ve ansızın küser nedenini bilmeden çocuk gibi çekilir küskünlüğe bazen aynayada küskün gibi bakar zamansızca akıp giden hayatın ortasında bir yerde belirsizliklere küseriz çoğu zaman farkına varmadan. Bana bu şiir bunları söyletti...
ABİM HARİKA BİR ŞİİRDİ.YÜREĞİNE SAĞLIK... EN DERİN SAYGILARIMLA...
yine güzeldi ben sizin şiirlerini şiir okur gibi okumuyorum ne nasihat vericek veya şimdi neye dokunacak kaşıyacak diye okuyorum buda çok güzeldi içimizdeki çocuklar tutsun büyük harflere ama altında ezilmesin çocuk haliyle benim içimdeki çocukda gülüyor bazen yazdığım edepsiz kelimelere ama olsun akıllıları kimse hatırlamaz deliler unutulmaz öyle deği lmi neron u bilmeyen yok mesela yine güzeldi saygılarımla
övülecek bir meziyet değilki bu aslında çok yüksek sesim var bir baya göredeğil aslında birtek şiir okumaya yarıyor birde tiiyatro da sesimi bütün salonun duymasına neyse kimse öymüyor ki beni ne yapayım neyse boşverin
aaa güzelşiir okurum bende bir ses var zaten tok ses gzüel şiir okur hikaye anlatırım şu sesli şiir yayınlama işini halletsem okuyacağımda bütün şiirleri tadını çıkararak okurum bende ki ses soprano maşallah
benim şiirlerim okunmak için yazılırlar...yusuf hayaloğlunun, ibrahim sadrinin okuması için... okurken siz de onlar gibi okumayı deneyini keyif alırsınız....sayılar
Bu duyguları inan biz de çok yaşıyoruz hocam.Hem de dalga-dalga geliyor alınganlıklarımız.Ben çoğu zaman kendimi sorgulayıp kaçıyorum işin içinden.Güzel duygulardı.Yine de gönlünüzü hoş tutun.İyi akşamlar
EVET DE BEN SİARAYI BIRAKMADIM; MAALESEF SİGARA BENİ BIRAKTI. YÜRÜYEMEZ HALE GELDİKTEN, HELAYA BİLE MOLALAR VEREREK GİTMEYE BAŞLADIKTAN SONRA, ARTIK MECBURİYET HİSSETTİK. ZARARIN NERESİNDEN DÖNSEN KARDIR DERLER AMA, BİZİM EDEBİLECEĞİMİZ KAR LİMİTİ ÇOK UFALDI MAALESEF...SAYGILAR
yüreğim hala çocuk ben alınganlık gösteriyorum bana gülmesine
küskünlüklerinizinde çocuk küskünlüğü olmasını dilemek geldi öncelikle içimden..yaşarken bakarken hissederken ve gördüklerini algılarken küsmemekte çok elde değil değerli şair.. bir sokak çocuğu görürürm çaresizliğim küstürür beni kendime.. bir laf söylerim samimi yanlış anlar karşısı küserim ona.. ve hayata ne çabuk harcadın beni diye(o şarkıydı ama) böyle işte kendi kendime küserim kendi kendime barışırım küstüklerimde bilmez çoğunca bende büyüyemedim şair içimdeki çocuk oturuyor koşuyor uçurtma uçuruyor balonları göklere uçuruyor ama fiziki yaşıma bakıp ağır ol uslu ol hanım ol diyorlar küsüyorum ama çaktırmıyorum.. şiir aldı beni buralara götürdü.. ve şaire içimi dökmek geldi bu dizeler karşısında farklı güzel bir şiir okudum sayfanızdan.. saygılarımı bırakıyorum..
ÇOK GÜZEL ŞİİR AMCACIM ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ...SAYGILARIMLA..