Eller günahkar Diller günahkar Bir çağ yangını bu bütün Dünya günahkar
Masum değiliz, hiçbirimiz!
:)
unutulur tüm acılar sarıldığında içindeki çocuğa anlatır sana yeniden yaşamak için sevmek gerektiğini
gereklilik hali bir zaman gelir artık geniş bir zaman da yaşanmaya başlar alışmıştır yürek, alışmıştır canlar
zamanzaman acıtır eski eski, o hiç bitmeyen türkünün yeli dua eder gibi açılır bir anne eli sevmenin en saf hali ve çocuk sesleri
tükenmişliğin son safhasında imitasyon anımsayışlar artar daha çok çocukluğuna bağlı yanışlardır her an her nefes bir daha acır sol yan ve türküler de adı çalar o yer yangın yeri:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'Sevgi Ölmez' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'Sevgi Ölmez' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair olmesin sevgi ölmesin içimizdeki çocuk.. velhasıl sevgi alışveriş gibi yaşanır olmuş günümüzde çocuklarda çocukluğu unutmuş yarış atı kıvamında koşturuyorlar.. bizler şanslıyız içimizdeki çocuk koşan ip atlayan uçurtma uçuran mahalle kavgalarında yumruklaşan.. cam kıran.. gözün körolmasın diyen mahallenin kadına nanik yapabilen çocukluktan geldik te içimizdeki çocukla mutlu olabiliriz ama yeni yetişen gençler sevmeyi sevilmeyi nasıl öğrenecekler işte orada ciddi kaygılarım var.. kutluyorum çok güzel bir şiirdi ve beni böyle düşündürdü.. saygılarımı bırakıyorum sayfanıza..
"’sevgi ölmez’, bizce de ölmemeli!" ------------ Dünyada sadece sevgi paylaşıldıkça çoğalandır ve ölmez...çok güzel anlamlı bir şiirdi ellerinize sağlık...
EVET SEVGİ HİÇ BİR ZAMAN ÖLMEMELİ.İNSANIN İÇNDEKİ ÇOCUĞU ÇIKARDIĞI OLUYOR ZAMAN ZAMAN.SEN BUNU ŞİİRİNDE ÇOK GÜZEL DİLE GETİTRMİŞSİN.BEN SENİ YORUMLARDAN MERAK ETTİM SAYFANA GİRMEK İSTEDİM ŞİİRİN ÇOK GÜZEL .YÜREĞİNE SAĞLIK SELAMLAR...
Sevgi ölmez ancak seven ölür, Eski şarkılar eski aşklara yazılmıştı Şimdilerde aşktan,sevgiden eser yok Geçmişin taklidi, " Taklit aşk" şimdilerdeki...