Aldım kağıt kalemi büyük bir heves ile Yâre yollamak için bir mektup karaladım. Satırları yazarken boğuk bir nefes ile Çektiğim acıları peşpeşe sıraladım.
Evdeki hesaplarım uymadı yâr çarşıya Dereler taşkın çıktı, geçemedim karşıya Almıyor artık aklım, küstüm şimdi her şeye Deli divane gibi göğsümü paraladım.
Mektubu okuyunca kalma sevdiğim şokta Her harfinin önüne koydum yaşımla nokta Umudum tükenmedi, ama var ile yokta Kendimi parelerken seni de yaraladım.
Dua ettim Rabb’ime bitsin bu çile yeter Sensiz yalandünyada yaşamak bana keder Özlemin sancısından sağlığım oldu heder Mektubumun fonunu resmimle turaladım.
Mektubumu okurken, sen; sen ol da ağlama; Herşeyde bir hayır var; dere gibi çağlama; Güzelim yüreğini hasret ile dağlama; Zaten lâf olsun diye(!) sayfayı karaladım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA MEKTUBU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA MEKTUBU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dua ettim Rabb’ime bitsin bu çile yeter Sensiz yalan dünyada yaşamak bana keder Özlemin sancısından sağlığım oldu heder Mektubumun fonunu resmimle turaladım.
ÖZLER OLDUK POSTACI YOLUNU BEKLEMEYİ, KEŞKE YİNE GELSE O MEKTUPLAR BİİR UÇLARI YANIK DA OLSA DA.CANDAN TEBRİK EDİYORUM HARİKA DİZELER ŞLHAMINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Derler ya her şajkanın ardında bir gerçek yatar. Her karalamanın ardında da kocaman bir yürek yatar. Yoğun duygu altında yazılmış emek yoğun mektuba yürekten tebrikler efendim.
Dua ettim Rabb’ime bitsin bu çile yeter Sensiz yalan dünyada yaşamak bana keder Özlemin sancısından sağlığım oldu heder Mektubumun fonunu resmimle turaladım.
Mektubumu okurken, sen; sen ol da ağlama; Herşeyde bir hayır var; dere gibi çağlama; Güzelim yüreğini hasret ile dağlama; Zaten lâf olsun diye(!) sayfayı karaladım.
duygu dolu hislerin hüznünde bir güzelikte şiir dost kutlar sevgiler sunarım...
Dua ettim Rabb’ime bitsin bu çile yeter Sensiz yalan dünyada yaşamak bana keder Özlemin sancısından sağlığım oldu heder Mektubumun fonunu resmimle turaladım.
Mektubumu okurken, sen; sen olda ağlama; Herşeyde bir hayır var; dere gibi çağlama; Güzelim yüreğini hasret ile dağlama; Zaten lâf olsun diye(!) sayfayı karaladım.
İçli bir yüreğin gönül sevdalısına deli divane hasretine hüznün izdüşümlerimde nice güzel etkili dizeleri çok güzeldi üstadım.Düşünen en gin yüreğinizi usta kaleminizi canı gönülden kutlar saygılar sunarım..
Ziya gardaşım beni yıllar öncesi,telefonun olmadığı zamanlarda, bir kızı seversin ve sürekli mektup yazarsın beni o duygu sarmaladı dizelerinde ellerine sağlık,kalemin kavi olsun dostum.aygılarımla.......
Bir pul yapıştırıp gitmesi için haftalarca beklediğimiz.. cevap yazılması için postacı yolu gözlediğimiz yıllar.. güzel yıllardı mektuplu yıllar.. şiirinizle gittim böylesine geçmişe kutlarım kalemi saygılar..
Mektubumu okurken, sen; sen olda ağlama; Herşeyde bir hayır var; dere gibi çağlama; Güzelim yüreğini hasret ile dağlama; Zaten lâf olsun diye(!) sayfayı karaladım. Yüreğine sağlık dost şair