(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek gecelik ask deyip geçmemek gerek.. Bazen tek gece de olsa insan sevebilir tutuklu kalabilir ,, Gonul ferman dinlemez...
Yani geceleri sevdin ... Hayir buna katılmıyorum ,, bu sevgi degil. .. Hukmedemedin.. Bazen kendimize hukmedemeyiz....
Tek gecenin sonunda biten bır ask... Bu ask değildir. .. Ask yoktur ,, yada geçici bır hevestir... Sevgi vardır o da yureten olan Sevgilerdir ..
Öyle ya . Her sey bır gece... Hayir bunu kabul etmiyorum.. Birini sevmek , bır gece .. Bu sevmek değildir , asla..
Ne meret sey gece.. Acımasız gecelerdir sevdiği YANINDA olmayınca , geceler zalimdir.. Ama ne sen tek gecelik bır ask , ne de ben tek gecelik bır sevgi..
Muhteşem bır öykü gibiydi huzunlendim...
Asklar yalan olmuş .. Asklar sanal olmuş .. Ask zaten yoktur... Yurek sevgisi vardır ..
İmgesel temelli duygu ve dusuncenin girişim yaptigi ,, ve okurken okuru da icine alan,, Bır duygu dalgası yayıyor muhteşem inci dizeleriniz....
Ve siir'inizin adi...
----- TEK GECE -----
Harika bır siir adi....
Ve ani vurucu final..
AMA NE SEN TEK GECELİK BIR ASK,NE DE BEN TEK GECELİK BIR SEVGİ.
Mesajı finalde vermiş siir...
Yürekten tebrik ederim .... Gonul dost Deniz sair'im.... Sevgilerimle ... JANET ... Şen ve esen KALIN ..
Aşksız kalış Sevmek, Ölmek, Sonra yine sevebilmek Her şey tek bir gece ... Cok sey bu gece... aglatanda gece, birini elimizden alanda gece, sevdiklerimizi kaybetmemize neden olanda gece bazen , birdaha hic gormemecesine.... Kaleminize saglik.... yorumcu arkadasinda nefesine saglik... guzel bir calisma olmus...
çok güzeldi ama burası güzel bir tanım.
başarılar