Ne güzel susabiliyorsun yaş/ama/yama(z) iken! Aşk da yüreğinde üryan, Gözlerin aşkına sübyan, Olmaktan vazgeçmemişken!
Böyle iken, anlatabilirim seni; Anonim muhabbetlerin öylesine saatlerinde Böylesine hâlâ güzel iken, Çıkartabilirim geçici ilmühaberler sevgine Menkul kıymetlin bile olamamışken!
Ne güzel geceleri suçüstü tüttürüp tertemiz bir kâğıdı! Yolu yosunlara çizebilirsin sen baharı. B/ağrı ben, y/anı ben, ü/nü ben; Hani öyle değil de, bilerek en içten… Nasıl olsa ç/ay saatidir gece dendin mi diye yolculara, Bir gülüşüne yüz hatırın adını z/aman koymuşlarken!
Böyle iken, uzun uzun sözler dahi etmeden Sıradan bir günün herhangi bir saatinde Yine seni düşünüp, adınla açarken ucu kırılmış bir kalemi Kırmaktan vazgeçebilirim us/anmışken sensizlikten.
Ne güzel okuyabilirsin şimdi değil mi her kapı numarasını? İçinde benim olmadığımı bilip, g/özyaşlarını ellerinle siler iken!
Böyle iken, alabilirsin her güzel şiiri avuçlarının içine Benim uyuduğum tek saat olan, sen beni düşünürken!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş/ün İ/ken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş/ün İ/ken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen anlıyorum bazen anlayamıyorum
arada birde yorum yazmak ihtiyacı hissediyorum saygılar hürmetlerimle...