sebepler üstü bu kendi kendine verdiğin eziyetlerin öğrendiğin yanında bir ’hiç’ olmak istercesine elinde kumanda arıyorsun sevgi denen zehirli balın tensel irkilişlerini.
’biraz sonra kapın çalacak yüreğinin ve hiç görmediğin bir hayali göreceksin’ diye yalan atanlarada inanmaman gerekiyor lüzumsuz bir iktibas yığını saçlarında kendi kendine verilmiş en büyük yeminin şimdilik:
-birkaç gün sonra boyatmalıyım kesin!
dilgir edilmiş ilham perilerin bir jurnalin son nüshası gibi ortalık da izmaritlerin üstünde, mazgalları kapatan ana yüreği adımların...
enfüs fâş ediliyor sayfalarca kırılan bir tırnağın acı verdiği ilk elli üç saniye benimsin sonrası yine aynı vurdumduymazlık!
her sevgi içine gömülüyor her seven içinde dikenleri büyütmeyi seviyor sevgi denen şey; bir kelimeye bin kelime yüklemek gibi...
kınanmaktan kendi yüzüme çıkacak hâlim yok, artık Haydarpaşa’da gizli saklı buluşmalarda!
açık baldırlarını kapatacak bezi kirleten son Çarşamba’da geçti artık bir kelime için bin kelime fazlalığı kaldırmıyor yüreğim.
delik deşik sevinçlere inanmanın tam vakti!
yüreğinin perçeminde kalıntıları almak için son nefesim, gözlerinin lekesinde hiç ümidini yitirmediğim bir karşılama töreni; aşkların geri dönüşüme katkısı olmayan bir yerde alev alev, son kullanma tarihimi beklemekteyim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağır İlhamlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağır İlhamlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikaydı fazla söze hacet yok.