Veda soluklarının ciğer yakan keskinliğiyle nefeslenirken Bir yudum nükte düğümünün yutağı zorladığını bilmez insan Yürek köşelerinde nabza şerbet dağıtıyorken saki yalnızlık Taramak istersin geçmişin saçlarını Ölü yıkıntılarında...
Falezlerinde aşınan isyan çığlıklarının Sisli şehrin gürültüsüyle karıştığını duymazsın Sadakatin yerle bir durağında Şaşkınlığın müstesna gözyaşındır K/anarak gizemli hesaplara damlayan Avaz avaz susarsın...
Demir kapı soğukluğunda yüreğin yanılgısı Tavında yargıların en bağnazını sırtlanır ah’ların Duvarlara kazınan karanlığın hoyrat çığlıklarının Sabrı, isyanla kınadığını Anlayamazsın...
Anladığın kadarsın hayatı Varlık güneşe selam verse de Ateş selden öte yürek ininde Tekâmülündeki kemale ermez hoyrat ağrı Ebabil dudağından ziyade Dağ devrilir üstüne... Hafiye yükleminin çevirisinde Kök salarsın dikenince...
Dirayetsiz gün ışığına mahkûm Bir katre ümit Maval okuyan türkülerin hışmında Suç üstü yakalanır zaman Diyar diyar dolanır dar vakitlerin hezeyan ezgileri İhanet sıcaklığında çiçeklenince esrik gülüşler Akitsiz merdivenleri dayar alnına isyan karası sözcük Öznesine hapsedip muhtemel göçlerini Gün öğretilerinde hazana beste sunar ağlayan yeminlerin...
Çekilmez uykusuzluğun Tembel bir şarkıda boylanırken serznişin İmkânsızlığı eğirir halkalı hürriyetin Mahkûmiyetin zal olur lal bakan figanına..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Avaz Avaz Susarsın Karanlığa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Avaz Avaz Susarsın Karanlığa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tembel bir şarkıda boylanırken serznişin
İmkânsızlığı eğirir halkalı hürriyetin
Mahkûmiyetin zal olur lal bakan figanına..
Sevilerin dudağında hıçkırıp intizarla
Zamanın Yelda dilimine saklanır suretin
Yüreğin susar gecenin ağrılı ikramına
Katrana bulayıp kırık nefeslerini
Y/anarsın sencile ıstırapla...
Yılmayan hazandır teni sarartan
Koynuna uzanan yalnızlığın körükledikçe
Esrik olur rüyalar
Ve hâlâ,
Bir demet gül yaprağına fısıldıyorsan bitimsiz sorguları
Masum değilsin aynada
Masum değilsin
Yaş kemale varınca…
Tebrikler. Daim olsun arkadaşım. Sevgi ve saygılarımla...