Akşamın gölgesine takılıp Suskunluğumun dibine çöreklenen sızıyla mürekkep öğütüyorum Eşkâlimi ele veriyor sükût kör karanlıkta ivedlikle Ömrümü talan eden yazgımla kördüğümken fikrim Ağırlığını çoğaltıyorum hüzünlerimin Gözlerimden süzülen her damla mazharken ahıma Susmayı yeğliyorum sadece N’olur dokunsa ölümgecede titreyen gözyaşıma Etmese merhem fayda Kurusa Kurusa Ak(ma)sa içime içime….
Hani mızrap mızrap bir türkünün dibinde unutur ya insan varlığını Tutunur ya sessizliğine cana hasret hıçkırıklarla Ay ışığına dolanır soluksuz diz çöküşü Koşar durmadan ağlama duvarına Bir zamanın yerinde Öyle işte…
Çocukluğumun kırık oyuncakları güldürmüyorken yüzümü Suskunluğumun yanık sesleri düşüyor gece boylarına Oyuncak bebeklerin gözlerine ayaz düşüyor sepesiz Ve ben 7 yaşımın yeminlerinin vebalini yüklüyorum affan dedenin üzerine Bir ayağım havada Annemin kirpiklerinin karanlığı altında…
Bana kirletilmiş bir yalnızlık bıraktılar sadece…
Elimi sol göğsüme götürdükçe örseleniyorum Kıvranıyorum garipsi yükünü aldıkça türkülerin Kendi derinliğinde s/aklıyor şivemi gece Şivan sessizliğindeyim günlerdir Ta ki geri dönüş saatlerine kadar şiirin...
Duyuların üzerine beşikler kurmuş gece sızıyla savruluyor bakışlarım Sıla hasretliğine Ve hücrelerimde zılgıtlanıyorken intihar ilhamları Yüreğimi yaşartmayı öğreniyorum rasgele cümlelerle İçime b/aka b/aka Hüznümün derinliğinde intiharımın filmini izliyorum...
Sudan sebepler biriktirmeden zaman kesiği boğuntularda Çocukluğumun şımarık ayraçlarında gülümsüyorum Takmadan gençliğimin kaküllerine meneviş sevinçleri Yenik büyüyorum ayrılıklarla eksile eksile Buz kesen terminallerin uğultulu boşluğunda İp gibi yüreğime dizilen kalabalığın ayrılık hüznünü kirpiklerimde biriktiriyorum Gözlerimden uçuyor kuşların bozuk kanat sesleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle İşte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle İşte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Bana kirletilmiş bir yalnızlık bıraktılar sadece… " ÇOK SEVİYORUM BU TÜR CÜMLELERİ..TIPKI ŞAVAŞIN GİZLİ KAHRAMANLARI GİBİ.... ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI DİZELERE DÖKÜLEN.. KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.SELAM VE SAYGIMLA.