hissettim ki için dolu dolu ve önceliklerine ihanet sayarmışsın varlığımı
çok öldüm dirildim bir lütuf’la şimdi gidiyorum bir urbam içi sen dolu hatıralarla..
kalbim yol ayrımlarını hiç sevmedi
yolmudur sessizliği bozan
dağlarmıdır üstüme yürüyen! e y s e v g i l i!
bulutla temizlenir zaten gün ortası sevmeler aklımdan ürperirim bu yüzden yağmur düşer sılam’a dipsiz bir ızdırap başlar mukaddes günaha döner kanatlanırım yüreğinden hoşçakal ey sevgili hoşçakal.
küçük mucizeler canlansın hayalinde zerresi kalmasın korkunun, gönül bahçende adına sığın aşkın şefkate dem ver bakışlarınla sen aşkları hep yüz yüze yaşa benim susuzluğum gider o zaman elveda gönül gözüm elveda gececil sevdam hoşçakal.
dalgalar kabarır her sonbahar götürür sır alemine esen bu acı rüzgâr verdiğin ve tutamadığın sözleri toplarım aşkın kalbimi emerken yavaş yavaş uçuşur toz bulutuna karışırım ruhum mayalanır varlığınla hoşçakal.
dost olmayı bilemedimki aldatıcı umutlara sığınayım!
ateş tepelerine gözlerinde çıktım son çırpınışları yaşıyorum yangınında sınır tanımıyorum hududu yok bu yolun çöl fırtınaları kapatıyor önümü yüceliyor senden yoksun yanım kalp yordamıyla buluyorum seni önüme yansıyan gölgeni kucaklıyorum ben gidiyorum ey sevgili hoşçakal.
gayba yolcuyum ey sevgili şafak öncesi örselendiğim yeter bir figan koparacağım vurgun sevdaları donanıp hududunu çizeceğim bu yolun sevginin en kutsalına yanaşıp sonsuzluğa yansıyınca ay düşlerimi kazıyacağım gamzene sana varana kadar kanatlanacağım firarisi olacağım bu dünyanın!
uzasa bir ümit ile uzasa bu şiir beklesem umarsızca yok ama yok bitmesini beklemeyeceğim
amann ben gidiyorum ey sevgili öncesini unut hoşçakal.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşçakal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşçakal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbin bu kadar büyük atarken sen gitsen ne yazar dikçe.Gidiyorum demek aslında kalana mesaj bırakmaktır. ''Gitme.. Ben de kal ,benimle kal'' demesini bekler sevgilinin aslında giden.. Can Yücel der ya hani..Bazen dur demek yetmez gidenin arkasından.Giden mecbursa gitmeye ve sen mecbursan kalmaya hiç bir söz yetmez.der gibi yazılmış şiir.Çok güzeldi dikçe yazıyor bu kalem..Yüreğine sağlık. Sevgilerde kal.
dalgalar kabarır her sonbahar götürür sır alemine esen bu acı rüzgâr verdiğin ve tutamadığın sözleri toplarım aşkın kalbimi emerken yavaş yavaş uçuşur toz bulutuna karışırım ruhum mayalanır varlığınla hoşçakal.
Merhaba değerli kalem...Nadide dizeler...paylaşmak güzeldi...tebriklerimle...saygılar...
Şimdi "hoşça kal" sözüne gizlenmiş bir gizem Ve öncesinde bir yürek bağı dökülü dizeler Âh dikçe* âh... Kalbin ne büyük gümler... Yine de bu kadar konuşup, susacaksan Amann deyivereceksen şiirde Bana tek bir söz demek düşer..
Hoşçakallar acıtır yüreği de kalemi de...gitmek gerekir bazen sevginin en kutsalına...Yüreğinize kaleminize tebriklerimle...saygı ve sevgiler şairin olsun...
ilk defa bir vedanın anlatımını sevdim. hoşçakal derken dil dolanır, cümleler azalır . ne güzel yazmış şair. gönül sesin susmasın şair yürek. sevdirdi şiir kendini veda koksa da.
gayba yolcuyum ey sevgili şafak öncesi örselendiğim yeter bir figan koparacağım vurgun sevdaları donanıp hududunu çizeceğim bu yolun sevginin en kutsalına yanaşıp sonsuzluğa yansıyınca ay düşlerim kazıyacağım gamzene sana varana kadar kanatlanacağım firarisi olsam bu dünyanın! uzasa bir ümit ile uzasa bu şiir beklesem umarsızca yok ama yok bitmesini beklemeyeceğim
amann ben gidiyorum ey sevgili hoşçakal.
_kutluyorum değerli kalemi yüreğinize sağlık harikaydı saygılaırmla
gayba yolcuyum ey sevgili şafak öncesi örselendiğim yeter bir figan koparacağım vurgun sevdaları donanıp hududunu çizeceğim bu yolun sevginin en kutsalına yanaşıp sonsuzluğa yansıyınca ay düşlerim kazıyacağım gamzene sana varana kadar kanatlanacağım firarisi olsam bu dünyanın! uzasa bir ümit ile uzasa bu şiir beklesem umarsızca yok ama yok bitmesini beklemeyeceğim
saygılar...