(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YABAN DOMUZLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YABAN DOMUZLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.......".Kula kul edene yazıklar olsun" demişti Orhan Gencebay bir şarkısında. ........Yaşadığımız günler ne yazık ki işte o günler.Artık her şey, kulu kula nasıl nasıl kul ederiz üzerine planlanıyor. Evet hocam kula kul edenlere yazıklar olsun ve bu anlamlı dizeleri yazan dutarlı yürek te sağ olsun, var olsun. ......Kutluyor ve saygılarımı gönderiyorum usta kalem sahibine. ......Esenlikle kalın.
Yerli ve yabani domuzların ortak özellikleri aynıdır hocam....HEP BURUNLARININ DOĞRUSUNA GİDERLER.... Arkalarına bakacak yüz olmadığından.......... Kutluyorum hocam selam ve saygımla...
Hocam anlamlı bir hiciv okuduk yine değerli kaleminizden. Hayırdır, son zamanlarda daha çok hiciv ağırlıklı dizeler görmeye başladık sayfanızda. Siyasete filan atılmayı mı düşünüyorsunuz yoksa hocam:)) işin şakası bir yana değişik bir tarzla yazdığınız eserleri okumak benim için bir zevk. Selam ve saygılarımla...
Nadasa bırakılan kalkınma
Ayaz vurmuş bağları
Ezmiş dolu, harap muzları
Dağ taş talan ediliyor
Hani adalet, nerede hukuk;
Ürküntüsüz yaban domuzları!
Merhaba değerli kalem...Nadide dizeler...paylaşmak güzeldi...tebriklerimle...saygılar...