(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nebihamuradî gülümseyin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nebihamuradî gülümseyin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çok sevindim. Dün sevgili öğretmenimin sayfasında okuyunca üzülmüştüm açıkcası. En çok da onun üzülmesine... Ve şiir asyfasında dile getirmesi ne büyük incelikti. Bugün sizin sayfanızda da aynı güzelliği görmek hoşuma gitti. Kutlarım her ikinizi de.
Sonra çok kıskandığımı belirteyim. Senin şiirin benim şiiri döver. :((
ŞAHANE OLMUŞ DİKÇE... Onur verdin, mutlu ettin. İyi ki azcık sürtüşme yaşadık.
Şu cahillik sözlerine gelince, sen son derece tevazu sahibisin. Ben çok şey biliyorum diye dolaşan bir yığın çirkin insan deryasının ortasında bilgeliğinle gönlümü doldurdun şu yazdıkalrınla.
Allah yerden-göğe razı olsun. BiZ şimdi sağlam bir kule inşa ettik seninle dostluk-arkadaşlık namına. Kolay kolay yıkılmaz. Dilerim Rabbim seni üzecek insanlara izin vermesin ne burada, ne net dışında.
...
Şimdi de biraz şiirini eleştirelim.
Sözler on numara, duygu yönü çok güçlü, ahenk çok çok iyi, sadece son mısra ahengi bozmuş.:)) "Sevgili Kali" daha etkili olurmuş gibi.
Bir de mısra sonlarındaki o virgülleri kaldırmalısın.
O ahenkle ilgili kısım, yani Nebiha uyumu bozmuş diye dedimdi. Kali olsa daha uyumlu olurdu. Sonradan düzelttim, onu da ekledimdii yorumuma, sen okuyamadan.
Evet vesairelerden Allah razı olsun. Bir hoşluk yaşadık, ne güzel.
Bir kez daha çok teşekkür ederek kapatıyorum DİKÇE Kardeşim. Ömrüne ve gönlüne bereket, hep hoşluk yaşaman dileğimle...
ve ne demek bu şiir benim şiirimi döver bu şiir zeytin dalına kıymaz dövmez zeytin dalı var arada zeytin dalından alacağı çok ders var yunusun odun ile hasbihali gibi..
düzelttim hocam yalnız son mısra ahengi neden bozuyor buldum o ahengde tamam ben kalbimin içine almışım bilgeliğinizle duruşunuzla sevginizi neden iki kalp arasında sıkışmasın dimi onuda düzelttim..
Rabbim benim için düşündüğünüz bu güzel niyetlerinizden ve özellikle çocuklarıma aften sözleriniz için sizi her iki cihanda da en sevdiği kullarından kılsın..
Bütün dargınlıklarda tarafların birbirlerine attığı taş değil, şiir olsun ne diyeyim... Harikasınız... Uzanan eli de tutmak ayrıdır, hele zeytin dalını... :)