hep erken sevinmelere vuruldum biraz da sen bekle beni umut...
...sonra bırakıp beni kentin göbeğinde gidiyorum diyorsun biliyorum büyük sevdalara, büyük metanetler yakışır ama sen gidersen aklım da karışır seni bir taksi götürür hava limanına beni tekerleklerin gürültüsü ö l d ü r ü r gerçi seviyorum bu kararlı halini hiçbir aşk zaaf olmamalı değil mi? soğuk kan(l)ım! "keşke yalnız bunun için sevseydim seni"
...
Süslü birer uçurtmadan ibaret Ankanın kanatlarında üşüyen uzak selamlar Kuytu bir masalda saklanmış benekli eteğiyle küçük kız Gözlerinde kırılır bekleyiş Kimin umurunda bir begonvil kaç bahar açar Saysan kaç kez bir martıyı öpmüş Uzanamadığı ağzından
Bilemezsiniz siz çocuklu kadınlar da bir çınarın koynunda bakire kalırlar Bu yüzden bıçağın yüzüyle sevişmektir şiir Kimse ben masumum demesin, hepimiz aynı şaraptan tattık O yüzden gözyaşımız üzüm kokar Ve bağından kopar ayrılık
Hadi bayım son kez yalan söyleyin Beni rencide etmeden Bir intihar masasında mesela Sarhoşken Ve gülümsüyorken Hani kendi başıma severken sizi Vurun cüretimden kelimelerinizle anlamadan bittiğimi Bilirim aşkım telafisi olmayan bir hataydı "Yüzüme bu kadar yakışmasa yas Kimseler anlamayacak bu aşkın bende yaşlanan kederini" Issız iskele şimdi gözlerim Çözdüm bütün bekleyişlerin iplerini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani (Kendi Başıma) Severken Sizi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani (Kendi Başıma) Severken Sizi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hadi bayım son kez yalan söyleyin Beni rencide etmeden Bir intihar masasında mesela Sarhoşken Ve gülümsüyorken Hani kendi başıma severken sizi Vurun cüretimden kelimelerinizle anlamadan bittiğimi Bilirim aşkım telafisi olmayan bir hataydı "Yüzüme bu kadar yakışmasa yas Kimseler anlamayacak bu aşkın bende yaşlanan kederini" Issız iskele şimdi gözlerim Çözdüm bütün bekleyişlerin iplerini...
Hadi bayım son kez yalan söyleyin Beni rencide etmeden Bir intihar masasında mesela Sarhoşken Ve gülümsüyorken Hani kendi başıma severken sizi Vurun cüretimden kelimelerinizle anlamadan bittiğimi Bilirim aşkım telafisi olmayan bir hataydı "Yüzüme bu kadar yakışmasa yas Kimseler anlamayacak bu aşkın bende yaşlanan kederini" Issız iskele şimdi gözlerim Çözdüm bütün bekleyişlerin iplerini...
Vurun cüretimden kelimelerinizle anlamadan bittiğimi Bilirim aşkım telafisi olmayan bir hataydı "Yüzüme bu kadar yakışmasa yas Kimseler anlamayacak bu aşkın bende yaşlanan kederini" Issız iskele şimdi gözlerim Çözdüm bütün bekleyişlerin iplerini...
Çok farklı bir uslup ve duyguların dansı,hüzün dansı.Tebrik ederim şairem.Her zamanki gibi büyük bir beğeni ile okudum.Sevgilerimle.
Hadi bayım son kez yalan söyleyin
Beni rencide etmeden
Bir intihar masasında mesela
Sarhoşken
Ve gülümsüyorken
Hani kendi başıma severken sizi
Vurun cüretimden kelimelerinizle anlamadan bittiğimi
Bilirim aşkım telafisi olmayan bir hataydı
"Yüzüme bu kadar yakışmasa yas
Kimseler anlamayacak bu aşkın bende yaşlanan kederini"
Issız iskele şimdi gözlerim
Çözdüm bütün bekleyişlerin iplerini...
müthiş....