Lisânını yordamına göre uzat dediler Noktalarım açıkta kaldı…
Say ki Zikrime zerk edeli lügatler çaresizlik Efkâra kandiller yakıyor kımıl kımıl sessizlik…
Üveyik bir akşamın kızıl yamaçlarına tünemiş Yüreğimin yalım yalım rüzgârı Donuk bir vakte mühürlenmiş Figan susan gözlerimin b/ela diyarı…
Zifti ağrılarını yudumluyorum Güneşe boyun eğen gecenin Dem a dem sorguların içinde Kem küm sayıklıyorum…
Be hey nurü suskularıma didar hüznü narin kanayan Hicretine boyun eğdiğim ruha dokunan hicran! Be hey takvimler boyu avaz avaz şeb-i yelda gamlanan Tevekkeli boyna dolanan zaman! İncittikçe leyli sevinçlerimi meddücezrin Ve ağladıkça alnımda o içli keman Bana hazan Bana hüsran Bana yan… Ki Işımıyor göz Akmıyor cümle Nazan…
Kırgınlığım giyinirken serçelerin sedeften sedasını Maval okuyor gök Sükût etmiyor yağmur Sesim ardı alakan Can havli hıçkırıyor sadaktan…
Nice ki ayak değmez doruğun Ölü toprağında hayaller kurdum… Nice ki zerresiyle sustum soluğun Ay’ın kırık türküsünde boğuldum…
Velhasıl, türlü sokaklar kurdum Eksilen akşamlarda Aksisedamda devinsin diye leyla Yürüsün kendi faili olduğu katliamında Şakaklarında gül yeşersin durmadan Mecnunun kirpiğinin yaşından…
Herkes üşüyor ağzımda Kefen kefen ah zerya Akrep ile zehirlenmiş zamanda Yaşamak haram bana… Sızı sızı yakarken tuz yığını al teni Güneş ızdırap bana Aşk maşasıymış her ağzın Gayri mürekkep yasak bana İçli satırlar ki kalbin gizli sayhası Namluda kurşun bana Âlem ki, sisli çehreler gölge adımlar Riya dolu ormanlar Korku düşer yâdıma Evladır kırık Islıklar bana…
Sustuklarımı karalıyordum oysa Noktalarım çekilirken inzivaya Ve lisânımı sürçüyordum suskunun yordamına Y/alaz bir öfkenin kadın bakışlarıyla Kırıp dizimi çığlıkların sancılı mabedine Öldükçe bölünüyorum isimsiz parçalara …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hırkasız Maval şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hırkasız Maval şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sema'm beniiiiim :) en gıcık halini bile seviyorum ben senin danımın iti :))) Gece 12!yi zaten fark etmeyeceğim bile, ben bu geceyi çalışarak geöirenlerdenim :))) Bir milyon tane çpücük sana <3