Kimi zaman, Taş attığımız kentin yağmurlu sesinde boğuluyoruz…
Dokunarak yanarmış el göz yürek Ve bir uğultudur çınlayacak olan duyularımızda üç beş satır/gardiyan Bize bu kalabalık sızıyı öğretir zam/an…
Çözülür usul usul “hey can hey can” Kirpiklerine düğümlenen pervasız iki damla Çığlığını hiçbir yere sığdırmaz Mayalanırken anne odalarında z/âlim ninniler…
Yankılanır damarlarda burgaçlar Ve kanar sokaklarımızda dizlerimizde ki yaralar Ah etsek de pencere duvar döküp içimizi Kırılır kirpikleri mısraların Doluşur kan pıhtısı bakışlarına cümlelerin…
Bazen gam terazisinde salınır Annemizin kasveti Bazen ağıda düşen harfleri ç/ağlatır Babamızın o nasırlı elleri Ve gizleriz gözyaşımızı göğe yükselen onurumuzdan Güvense, bırakmaz yerini bizde endişelere…
Yine de severiz biz yürekte tüten ocağımızı Nazlı nazlı savrulsa da kâ/külü kelimelerin Büyürüz aniden Baba ocağında oyalanırken mevsimsiz türkülerimiz Anne eteğinin gölgesinde kardelen yeşeririz…
Gecikmiş bir seda bırakırken dünyaya Gözün gördüğü hayat b/ilgisinden Acısını alıyoruz insanın iki mısra Yürekten severiz sonrasında sızım sızım Ve ölmesini de biliriz gökyüzümüz ateş kusup Kanatlarımızı alazlayınca…
Kentine dönüyorken veryansın telaşlarınız/ konuşuyoruz içtenlikle her birimiz doğrularımızı Ve çoğalıyoruz ah ile susan biri olarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üç Beş Satır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üç Beş Satır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kentine dönüyorken veryansın telaşlarınız/ konuşuyoruz içtenlikle her birimiz doğrularımızı Ve çoğalıyoruz ah ile susan biri olarak…
merhaba güzel insan tebrikler biz hep susarak konuşuyoruz usta artık bütün ocaklardan kara dumanlar çıkıyor gün artık eskisi kadar günışığıyla gelmiyor siz ayzın ustam aşkla kalın
Beklemek, iki nefes arası, duraksamaksızın
Pencere pervazından sarkmak, perde arasından bakmak gibidir şiir!
Çocuk gülüşüne saklanır kahkaha
Jilet kesiği acılara tutunur, ağlatır, düşündürür şiir!
Susturur, konuşturur, koşturur
Bekletir özlemle özleyeni, özleneni özlemektir şiir...
Çok çok güzeldi, yüreğimi bırakıp gidiyorum izninizle