Kendi narsisliğinde yaşıyor insancıklar Tatminsiz ego’nun göbek bırakan köleleri . . . Perde arkasına kafa uzatmayan cahil bilginler “Bir ben bilirim ve ben bir beni bilirim “ Narasını slogan yapıp vicdanına haykıranlar Ahmaklığın zirvesinde kendi portresini bayraklaştıranlar At güzlüklerine ayna monte edenler . . . Görme hissini gözlerin sanan süslü serseriler Dünya gerçekliğine toslayacaklar elbette Yüksekten yere çakılır gibi paramparça olacaklar Tüm hisleri dağılmış . . . Ve benlik kokan yürekleri akbabaların ziyafetine sunulacak Yarım kalmış evrimleri kemiklerini sızlatacak Darwinin İnsan kendini yükselttiğinde sürünerek aşşalığa çekilir Hayvandan da aşşalığa varacak ruhları Sonra yüzlerine yansıyacak ruhlar ve meymenet elini ayağını çekecek. . . Özene bözene süsledikleri yüzleri kabirle tanışacak Benliklerini sunacaklar haşeratlara Toz toprağa bulaşacak teni birde onun tadına bakacak Kasılarak geçecekler sırattan Düştüğüne yanmamak için kasım kasım kasılarak . . . Benliklerine binip ateşe sürecekler bineklerini Don kişot çılgınlığında Mehmet Akif gerçekliğini tanıyacaklar Onlar hayal kurdukları dünyadan realist mekanlara varacaklar Ve benlikleri ilk kez kendisinden farklı şeyleri görecek Kabul edip tüm varlıkları zıkkımın köküne asacaklar varlıklarını …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“ben “ ve son . . . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“ben “ ve son . . . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görkemli şatoların ve bol kahkalı insancıkların asıl suretlerinin yanında bir de gözükmeyen suretleri vardır.O suretlkerini sadece kendilerine gösterirler biz bilemeyiz sonuç? Evet kral çıplaktır...
Görkemli şatoların ve bol kahkalı insancıkların asıl suretlerinin yanında bir de gözükmeyen suretleri vardır.O suretlkerini sadece kendilerine gösterirler biz bilemeyiz sonuç? Evet kral çıplaktır...
Ama bu bizim sorunumuz değil...
Saygılar...