Okuduğunuz şiir 13.12.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Bulut Gölgesinde Son Gece
Karga sürülerine doğdu gün, Gün de ne? Hezeyan bereketi! Parçalı bulutlu bir yüreğin, Paramparça yazgısında, keder nakaratları, Dinleyen, bitmeyen bir ıstırap benimkisi, Nefessiz, sensiz, her şeyden, herkesten uzak, Saadetten, yıldızlardan ve dahi en mühimi; “SENDEN”
Senden ve sevginden uzak bir kara yazının, Noktasız paragraflarında tükenmekte ruhum. Öylesine aç, öylesine muhtaç ki gözlerine, Uzatsan tutacak, tutsan uçacak gibiyim ellerini.
“ gözyaşı selinden bir tufandı bu, Tüm bir dünyayı yerle bir eden sur’un, En yalçın, en ırak yüreklerdeki yankısı, Kararan bahtımın, hiç gün doğmamış kaderi bu!
Elem denizinde yüzdür kederlerimi hadi, Aşinayım her defasında ölmelere ben, Ölmek de güzel senin için, Yanmak da, yandırmak da güzel. “
Bulutların gölgesinde son gecem, İsmin dudağımda tek hecem, Sen; “gönül sarayımda ak ecem”, Sende kaldı yüreğim, senin gök gözlerinde, Bir yangının ortasında, Alevsiz közlerinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bulut Gölgesinde Son Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bulut Gölgesinde Son Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdanın gri bulutlarının altında sırılsıklam olan yüreğin kederli sesiydi şiir. halbuki aşk o bulutların üzerinde soluksuz birlikteliktir...O yangının alevinde sımsıcak gülüştür... Kimi gölgede kalır daima kimi güneşte... Soluksuz okudum...İçten tebriklerimle... Saygılar...
Aşinayım her defasında ölmelere ... ne kadar bildik ruh hali, herkesin kendine geldiği an olur o ölmeler. Kısa ve özlüğü bana yetti bu dizenin...sevdim ama şiirin genelinde bazı fazlalıklar bu dize kadar sıcak değildi. İki farklı şiir gibiydi.
Ölmek te güzel senin için, (ölmek de) Yanmak ta, yandırmak ta güzel. (yanmak da, yandırmak da)
bu bir şiir değil
yazanı cesaretinden dolayı kutluyorum.