-yıldızlardan daha uzak bir diyarın- ayaz kaplı kaldırımları,yüreğime dek örer ağlarını. gönül bir yolcudur artık- rüyalara gitmektedir...
-havada buz tutar da paramparça oluverir hayaller, gerçek dağında darmadağın olur gider. ki bu gerçek dağının ancak görünen yüzüdür, görünmeyen yüzünde saklı kalmış devasa bir kıyım var,sadece benim bildiğim. KİMSENİN BİLMEDİĞİ...
...
" SÖNDÜRSENE LAMBALARI "
-bırak ta bu geceyi de nurun aydınlatsın bu sefer, bu şarkılar ki sevdiğim,ruhu ıstıraba gark eder. gözlerinde söndürsün Mevla’m, içimin yangınını, yüreğime nüfuz eden amansız aşk salgınını, avuçlarında avutsun.
-geceye boyansın isterse yeniden düşler, her şeye düçarım sanki bu gün, her şeye amade her şeye razı. ruhumdaki durmaz hezeyanı sevdamın külleri söndürsün, hülyalarda kalan gülizarı,batıldan zahire döndürsün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİSLER VE RÜYALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİSLER VE RÜYALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen Sevgide Çok Ölümcüldür.
Sevgi Çıkmaz Sokaktır Ve Sonu Aydınlıktır.
...
sesinize, nefesinize muhtac gönüller icin, kaleminiz daim olsun hocam...sevgilerimle...