GEL EFENDİM GEL! Hakkın inayetinden, kesme hiç ümidini, O Rahman ve Rahimdir, affeder ümmetini. Sen Habib-i Zi-Şan’sın, Hakkın biricik kulu, Kâinat bahçesinde, edep ahlak okulu.
İnsanlık tarihine, bir güneş gibi doğdun, Nurunla teşrif edip, karanlıkları boğdun. Âlemlere üflenen, en tatlı nefestin sen, Bu hasret zindanından, ah bir kez daha essen.
Zalimlerin kinini akrepler mi soksunlar? Merhamet nimetinden bu kadar mı yoksunlar? Anlamak mümkün değil,hezeyan bereketi, "Terör" diye vurdular,her masum hareketi.
Ne çok muhtacız sana, bilsen Ya RasulAllah! , Kardeş kardeşe düşman, mazlumun kanı yerde, İsmini anan diller, duçar oldu her derde, Bebek cesetleriyle, kirlendi kara toprak, Yeşildi kızıl oldu, dallardaki her yaprak.
Gel Efendim ne olur! Ruh ver tekrar ümmete, Sarılalım Kuran’a, can verelim sünnete, Gelmezsen işi çok zor, ahir zaman ümmetin, Her gün daha artıyor, zor günlerde kıymetin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel Ya RasulAllah ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel Ya RasulAllah ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah ve Resûl'e Kuran ı Kerimden yazanlardan okuyanlardan ananlardan Rabbimiz razı olsun..Hak yazan kalemler hep yazsın, Allah ve Habibi razı olsun şefaatine nail eylesin Selam ve dua ile.
Bildiginiz gibi, "Hz. Enes anlatıyor; Resulullah(a.s.m) şöyle buyurdu: “İnsanların üzerine öyle bir zaman gelecek ki dininin gereklerini yerine getirme konusunda sabırlı/dirençli davranıp müslümanca yaşayan kimse avucunda ateş tutan kimse gibi olacaktır.”(Tirmizî, Fiten,73; Ebu Davud, Melahim,17)."
öylesi bir devri yaşıyoruz ki İslam adına bir ihanetin tam merkezinde hissediyorum kendimi.Kurandan sünnetten uzakta kalışımız farklı mecralara kaydırdı gönlümüzü özümüzü.Bunun hesabını veremeyeceğimiz aşikar.Tevbe kapısının sınırsızlığına sığınan bir şımarıklık bizimkisi.Lakin kul olmak ümmet olmak bir şuur sahibi olmayı mecbur kılıyorken bu şuursuzca fütursuzca savruluş akabinde gerçek bir savrulmayı da kaçınılmaz kılmaz inşallah.
İştirakinize teşekkür eder saygılarımla selamlarım.