(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADALET KILICI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADALET KILICI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygıdeğer üstadım Allah sizden razı olsun,nefis anlatımıyla her yönüyle anlamlı ders alıncak harika bir şiir okudum yürekten kutlarım özü öz gibi yazan kaleminiz daim olsun harikasınız üstadım her şeyin gönlünüzce güzel olması dileğimle kalbi selam ve saygılaırmı sunarım Allaha emanet olun duam ile
Mazluma ve düşküne davranırım hep adil, Hatır belâ uğruna aramadım muadil.
Dürüst yaşam olmalı müslümanın ereği, Tevazu ve merhamet insanlığın gereği.
Adaletle yoğrulmuş ta ezelden hamurum, Ayrıkot yetiştirmez toprağım ve çamurum.
Başüstünde taşırım asil olan her dostu Menfaatim uğruna deldirmem asla postu.
Çok güzeldi hak ve hakkaniyet ölçüsünde adil bir kalem cesur bir yürek.Güzel eserinizi güçlü kaleminizi canı gönülden kutlar saygılar sunarım üstadım..
Adalet tisali Ömerül Faruk efendimize yaraşır bir eserdi okuduğum.Adalete ve merhamete olan bağlılığımdan mı bilinmez bende ilk çocuğumun ismini Ömer Faruk koymuştum. Nadide dizelerin usta kalemini kutluyorum efendim...
Böyle gerçekleri yazarsan avucunu yalarsın, dostların gocunur, birer birer terkeder:) Şâir olmak istiyorsan aşk yaz aşk, uyandırma uyut milleti, şiiri bosver yorum yaz bol bol:) Yalakalık yap, yoksa şâir olmazsın benden söylemesi. ("Sahte aşklara değil gerçek aşkı içerim" bu dize az tuhaf geldi "sahte aşkları değil gerçek aşkı seçerim" daha doğru sanırım, minik bir klavye hatası olmuş) Kutlarım anlamlı ve güzel şiiri dostum. Selam ve sevgimle.
Selam ve saygılarımla...