Ben ki fâni dünyanın akıl almaz sanığı Bütün derdim öteye suçsuz, günahsız gitmek. Başta ağaran saçım, içte yürek yanığı Tıpkı bir çiçek gibi, ölüp yeniden bitmek.
Her sabah güneş ile beraber doğsam güne Bir tatlı el nazlasa, sulasa toprağımı. Şahit olsam sevdaya, şen şakrak bir düğüne Ak duvaklı bir gelin okşasa yaprağımı.
Süslesem odaların en güzel köşesini Seyretsem aşıkların gözündeki bakışı. Dinlesem mırıldanan dillerin neşesini İşlesem tuvâllere türlü türlü nakışı.
Uyusam karanlığın huzur veren sesiyle İşmar etse yıldızlar ışıyan pencereden. Dolsam aşkın havayı kaplayan nefesiyle Tatsam kutsal sevginin piştiği tencereden.
Umutsuz hayâllerle dalmışken bu rüyâya Kıvranır yüreğimde, işkencenin sancısı. Sonu belliyken ömür saptım bin bir riyâya Haydi kalk diyor bana, uzun yolun hancısı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÇİÇEK OLSAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÇİÇEK OLSAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başta ağaran saçım, içte yürek yanığı Tıpkı bir çiçek gibi, ölüp yeniden bitmek.
Efendim bir büyüğümüzün bir sözü hatırımdan hiç çıkmaz: ''Gül olup üzeride bülbüller ötüyor diye çvüneceğine, toprak ol üzerinde güller açsın, dalında bülbüller şakısın''
Kıymetli şiirinizin müstesna mısraları ban bu sözü hatırlattı. Usta Kalemi Kutlu/YORUM...
Beşeriz, şaşarız elbet bu dünyada. Kalbim temiz demek yetmiyor Allah’ın kuluna. Çevir başını, hele bir bak geride bıraktığın izlere! Kaç karınca kalmıştır, kim bilir ayaklarının altında!... Güzel bir kalbin derinliklerinden taşan nağmelerle gül kokusu ikram etmiş şiiriniz okuyan gönüllere. Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum. Gönlünüze sağlık…
yaban böceği tarafından 11/19/2011 11:43:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bütün kaygımız öteye suçsuz, günahsız gitmek. Günahsız olarak Yaratan RABBİM'in huzuruna yine güğnahsız olarak dönebilemk gerek. Çok güzel bir arzu.Rabbim nasip etsin.
Hece şiiriniz beğenilmeyecek gibi değil ki.Tam puan. Tebrikler. Sağlıcakla.
Umutsuz hayâllerle dalmışken bu rüyâya Kıvranır yüreğimde, işkencenin sancısı. Sonu belliyken ömür saptım bin bir riyâya Haydi kalk diyor bana, uzun yolun hancısı.
Anlatım ve yorum harikaydı üstadım damakta derin bir haz bıraktı değerli kaleminizi kutlar en içten saygılarımı sunarım..
Hoşsafa geldiniz değerli üstadım şiirlerinizden daima şevk alan biri olarak genelde milli duyguları ön planda olan şiirler karalamaya çalışıyorum. Ara da bir gönül yoruluyor böyle şiirler çıkıyor işte en derin sevgi saygılarımı yolluyorum
saygıdeğer üstadım Mehmet bey, o duyarlı ihlaslı yüreğine edip kalemine emeğine sağlık nefis anlatımıyla harika bir eser okudum yürekten kutlarım tam puan,Rabbim cümlemizi hak yoldan şaşırmasın manidar paylaşımınız için teşekkür ederim o güzel yürek sesiniz daim olsun harikasınız kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile
Umutsuz hayâllerle dalmışken bu rüyâya Kıvranır yüreğimde, işkencenin sancısı. Sonu belliyken ömür saptım bin bir riyâya Haydi kalk diyor bana, uzun yolun hancısı.
Uzun yolun hancısı sizden uzak olsun şair arkadaşım. Daha nice yıllar güzel şiirlerinizi okuyacağız. Sağlıcakla kalınız...
Ne yazayım buraya, kafam karma- karışık! Sen sanırsın; bu gönül, nice derde alışık! İnsanlardan görmeden, ne bir mum ne de ışık; İçilir mi, pis sudan ve murdar tencereden?!. .......kadiryeter
Eserinle Esinlenmek...(aklım, başka konuda)
Selâm ederim... Sağolasın; Usta...
Kadir Yeter. 19 KASIM 2011- Tren'siz TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/535277/bir-cicek-olsam mehmet ziya dinç (mziya)
Umutsuz hayâllerle dalmışken bu rüyâya Kıvranır yüreğimde, işkencenin sancısı. Sonu belliyken ömür saptım bin bir riyâya Haydi kalk diyor bana, uzun yolun hancısı.
SİLER BÜTÜN GEÇMİŞİ
KUL RABBİNE DÖNERSE
OLUR CENNET ÇİÇEĞİ
ÇİÇEK KADAR LATİF BU ESERİN ŞAİRİNE TEBRİKLER. YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
SELAM VE SAYGILARIMLA...