(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
erk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
erk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bütün dünyada cinsiyet ayrımcılığı üzücü boyutlarda olsa da; ülkemizdeki kadar mağduru yani kadını dahası çocuğu bu derece aşağılayan, cezalandıran, bir nevi sağlıklı yaşama hakkını elinden alan ve bu yaklaşımıyla suçluyu cesaretlendirerek suçun caydırıcılığını engelleyen, toplumsal hafızada sıradan/kanıksanır kılan bir anlayış şekli daha görülmemiştir!
değerli Aysu can, bu kısacık ancak içeriğiyle derin bir sosyal yaranın kanayan yanına dokundunuz. henüz gündemden düşmemiş (düşmeyecek de), toplum vicdanında aklanmamış nice utanca/acıya da gönderme yaparak; duyarlı kaleminizle o sorumluluğun bir parçası olduğunuzu gösterdiniz. teşekkürler derin algınıza, teşekkürler saygın kaleminize...
RefikaDogan/YeniEdebiAkım tarafından 11/6/2011 2:38:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
belhum edal der yüce Kur'an; yani aşağıların aşağısı, insanın varabileceği en dip nokta ötesi yok, hayvandan daha aşağı anlamında.
Müfessirler bunu dilimize “hayvandanda aşağı kimseler”olarak çevirmişler… Allah bazı toplumları ve kişileri hayvandanda aşağı kimseler olarak vasıflandırıyor… Kur an da her ne kadar bu hitap geçmişe dönük olarak kullanılmışsada, bizler biliyoruz ki bu hitap umumidir ve çağlar üstüdür…
saygımla... iyi bayramlar ve duyarlılığa, duruşa eyvallah...
Keyfe göre şekillenen bir anayasa olunca ne yazık ki işlenen büyük suçun bir karşılığı olmuyor. "İnsanlığımız nereye gidiyor?" sorusuna yaşanan bu olay en acı cevaptır. Kutlarım duyarlı yüreğinizi.
her şeyi halının altına süpürüyoruz ,daha ensest ilişkilere kanunda yasak bile koyamayan bir ülkede yaşıyoruz neymiş efendim ,gizli olan şeyler basında çok fazla çıkarsa türk aile temellerine dinamit koymuş oluruz ,böyle bir anlayışın içine....
değerli Aysu can,
bu kısacık ancak içeriğiyle derin bir sosyal yaranın kanayan yanına dokundunuz. henüz gündemden düşmemiş (düşmeyecek de), toplum vicdanında aklanmamış nice utanca/acıya da gönderme yaparak; duyarlı kaleminizle o sorumluluğun bir parçası olduğunuzu gösterdiniz. teşekkürler derin algınıza, teşekkürler saygın kaleminize...
RefikaDogan/YeniEdebiAkım tarafından 11/6/2011 2:38:26 AM zamanında düzenlenmiştir.