(Susmak tehlikelidir ruhun yazıtlarında kodese girerken kabuslar Örgüsü yanaklarında mor oyuncaklar taşıyan birkaç çocuk gibi Zulasında sapkın zıpkınlarını taşırken kanar o kırmızı dudaklar Bilinmez tekrarlanırken, aslında unutulmayı oynar tüm acılar)
Konuşur gözler kopya çekilmiş cehennemaşkların yokuşlarında örülmüş umutlar ezbere ayazları ısıtır gecelere devrimlerin renksiz güftelerine dolanır parmak uçları içinden derin uçurumlar boşaltır: yaralı, bir o kadar da terkedilmiş bir atın hikayesine toprak kokuları saçar bir kadının yeni yıkanmış saçları.
Duvar diplerinde gölgeler hayatın tabutu olur son öpücük tavan aralarında ıslak, uzanan gözlerin zahirde yıldızıdır bir siyah nefes boşaltır kış mutlu olmanın en kolay yoludur uyumak uyur kasımın penceresinde unutulmuş imgeler şiirin penceresinde intihar eden her kadın gibi mültecidir aşkları her erkeğin; suskun ve bir o kadar da bezgin!
Dün dibine vurup da geçer biter yarın sanılan günler uyuyan mistik kentlerin alfabelerinde içinde derin bir kuyu içinde ölü beslenmeler cam önlerinde intihar mektupları yazmak kadar yitiş öpüşmeler taşır her bir kadının avuç içi çöl duasında yağmura benzer gözlerinin rengi her renk bir başka kenti anlatır: kimi zaman Paris, kimi zaman Venedik kimi zaman da İstanbul olur bir kadını sevmek anıtların açılış gününe denk gelen maçlar gibi erkeğin sevmesine hep engeldir annesevgisi annesini anımsar, gözlerini kapattığı gibi.
Korkaktır tüm hayaller mızıkanın son nefesine boşalan kuş seslerinde asyadır kimi zaman, kimi zaman da bir okyanus gözyaşlarının rehberidir yarasa sesleri maviyi öğrenen bir çocuğun yeşili sevmesi gibi son bahardır her kadının aşk acısı çekmesi ve cam kırıklarında hasımdır erkeğin tok sesi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınsal Aşk Tarifleri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınsal Aşk Tarifleri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Konuşur gözler kopya çekilmiş cehennem aşkların yokuşlarında örülmüş umutlar ezbere ayazları ısıtır gecelere devrimlerin renksiz güftelerine dolanır parmak uçları içinden derin uçurumlar boşaltır: yaralı, bir o kadar da terkedilmiş bir atın hikayesine toprak kokuları saçar bir kadının yeni yıkanmış saçları. _____________________________________________ zor bir şiirdi tebrikler nice nice saygımla..
Korkaktır tüm hayaller mızıkanın son nefesine boşalan kuş seslerinde asyadır kimi zaman, kimi zaman da bir okyanus gözyaşlarının rehberidir yarasa sesleri maviyi öğrenen bir çocuğun yeşili sevmesi gibi son bahardır her kadının aşk acısı çekmesi ve cam kırıklarında hasımdır erkeğin tok sesi!
Çok güzel bir şiirdi. TEbrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
ve bir annenin çığlığında hayat bulut kadin dediği önce nefes alır sonra çoğalır günlere en çok da gökyüzüne dokunamk ister hep boyu yetmez adımları kısa kalır hep
kopya çekilmiş cehennem aşkların yokuşlarında
örülmüş umutlar ezbere ayazları ısıtır gecelere
devrimlerin renksiz güftelerine dolanır parmak uçları
içinden derin uçurumlar boşaltır:
yaralı,
bir o kadar da terkedilmiş bir atın hikayesine
toprak kokuları saçar bir kadının yeni yıkanmış saçları.
_____________________________________________
zor bir şiirdi tebrikler nice nice saygımla..