Bana bilmediğim bir şey söyle Kentin ıssız kaldırımlarında nefesin Öyküsü yazılmamış birkaç hayalin Vazgeçilmeyen türkülerin adını. Tutunurken her dem gülüşüne Unutulan bir mazi olsun diye böyle Güvercinler uçuran ellerin Başka bir dünyadan gelmişçesine İyi uykuların çileli kadınları gibi Yorgun bedenine atıp saatleri Hepsi birden susacağın yüreğine Ait bir şey söyle...
Hepsi birden topu topu birkaç gün ömrüme Hemen hemen hep aynı çiçeğin kokusunda İyi kadınlar besleyip gözlerinin kuytusunda Saçlarına ait bir destan söyle ...
Bana,dönmediğin bir dünyaya dahil ettiğin Islak gözleriyle güneşi ısıttığım kaderinde Akşamüstünün vişne rengi şairliğinde Etekleri yanmış bir milletin sesiyle Irkı olmayan aşklarımın resmine bakıp bakıp Hiç bilmesem de:
-Biri var beni ağlatan sesiyle güldürenlerden daha çok sevdiğim’
diyen, şirin sözlü güzelin moraran dudaklarında Bir kentin tarihini okuduğumuz gözlerimizle Ardından yalvaran yalanların küskün zaferlerinde Bir şey söyle bilmediğim, bir şey...
Nasıl olsa gemiler en fazla on dakikaya gecikir karşıya Yolcular bilmese de; Martıların yuva kurduğu filikalarda Bir şey söylemeni dahi unuttuğumu Unuttuğum dün itibariyle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dün İtibariyle... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dün İtibariyle... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaleminiz daim var olsun.
saygılar