Okuduğunuz şiir 28.10.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Hasan Karaşahin
Kablolu Hayatlar
Ağlamak içli bir sevdanın müjdesi dudaklarımda, geçimsiz tüm davaları terkediyorum seninle..
Bir geceyarısı benzi-soluk kadınlarımız ilişirken gözüme, adım adım büyüyorum düşüncelerinde.. "Adam sendee.." naraları ayyuka çıkmış ne yazar, ben kadın kimliğimi yıkıyorum yürekli işçiliğinde.. Temiz gülüşler doğuyor pencereme o vakit ve akıllı çocuklar koşuyor coğrafyamda..
Gülümsemek hesapsız bir tavrın ödülü umutlarımda, kavgamın kanlı imgelerini siliyorum seninle..
Biliyorum ayağımıza dolanacak zamanzaman karartılar çünkü dikenli tellerden beterdir kablolu hayatlar.. Konsantre düşler doldurulur ceplerimize hatta idare lambaları yakılır evlerde.. İşte bu yüzden kısa-devre yapar tüm aşk’lar.
Oysa biz yanmak nedir hiç unutmadık sevdiğim..
Mesela ; Yaşamak kadar dibe vurmaktır gözyaşlarını içmek.. Ve şefkatin, ahh kederimin en sağlam tanığı..! Aldığım her yaranın hakkını vererek seninle yazıyorum savunmamı. Sonra çıkıp haykırıyorum meydanlarda sevgisizliğin yüzüne yüzüne..
Mevsimler kararlılığın en sıcak yudumu şarkılarımda, nerede bir aymazlık görsem kesiyorum tüm kabloları sesinle..
Şimdi avuçlarımda yeni bir ülke kurmaktayım ; Kuzeyinde mavi sular, güneyinde ışıklı evler Doğusunda vefalı sokaklar ve batısında cannn gülüşlerin..
Hayat yağmur damlasıdır gözlerimde, sen yoluna helal biçtiğim..!
miNe güLtepe
Değerli seçici kurula ve şiire yürek sesini katan tüm dostlara teşekkür ve saygılarımla..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kablolu Hayatlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kablolu Hayatlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Mine dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
damarlarının içine kadar nufuz etmeiş bir düşmanlığın hüküm sürdüğü hayatları...
yüreğinin serinliğinde ve güneşinde yeniden iklimlendirdin.
sen anasın... her ana yeniden doğurabilir güzel günleri yaratanları... oğulları/kızlarıyla yeniden bir dünya kurabilir kerpiç kerpiç. ve salıncaklarda büyütebilir. ve hamaklarda uyutabilir. ve denizlerde yıkayabilir dağları... ve dağlara içirebilir denizleri.
rüya değil ta kalbimizin attığı yerde sımsıcak akan gibi bir hayat verebilir bağışlayabilir dünyaya....
Mesela ; Yaşamak kadar dibe vurmaktır gözyaşlarını içmek.. Ve şefkatin, ahh kederimin en sağlam tanığı..! Aldığım her yaranın hakkını vererek seninle yazıyorum savunmamı. Sonra çıkıp haykırıyorum meydanlarda sevgisizliğin yüzüne yüzüne..
"İşte şiirin kilit noktası budur..." dediğim adeta cümlelerin dans ettiği kıta...
Akış
uyum
duygu
mükemmel işlenmiş tema
TEBRİĞİMLE CAN-I GÖNÜLDEN.