Yok oluşlar kahrediyor insanı Neye baksam neye elimi atsam sen Her şeyin içinde, Gördüklerimde, göreceklerimde, Gökyüzünün en karanlık halinde, Çocukların gülümsemesinde, İçimdeki boşlukta, Yine sen varsın sen…
Canımı acıtmazdı belki amansız gidişin Yüreğimden vurmazdı hiçbir şey Sen Yürüdüğüm yol İçtiğim su Soluduğum hava Yokluğundan bu yana Ben Ağlıyorum hala !
Ne zaman gelecek diye beklemiyorum artık Tren istasyonlarında… Ruhumun içini yakan bağırışlarında yükselmiyor Şu karanlık odamda…
Yakıştıramıyorum sana ölümü Bu şehir Hiç unutturmuyor senli geçen dünümü… Bir ipe asmak istiyorum Yaşadığım ve gördüğümü Yüreğimde gizlenen Yaralarım var benim bir sürü
Yakıştıramıyorum sana ölümü Sen gittin Ben bittim Bir başkası alamaz sana ait gönlümü Bu yazılanlar Amansız gidişlerin ardından yazılan bir öykü___
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakıştıramıyorum Sana Ölümü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakıştıramıyorum Sana Ölümü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canımı acıtmazdı belki amansız gidişin Yüreğimden vurmazdı hiçbir şey Sen Yürüdüğüm yol İçtiğim su Soluduğum hava Yokluğundan bu yana Ben Ağlıyorum hala !
offf:((((bu ses dokunuyor bana be can!!! emeğine nefesine ....sağlık..adında bir şiirdi... sevgiler bırakım...şiir yüreğineee..kutladım!
Birgül'cüm,güzel yorumundan sevgiye özel dizelerde sevdanın en güzel yansımasıydı şiiriniz....yüreğiniz,kaleminiz var olsun,sevgileriniz daim olsun canım...sevgim ve saygımdasın ....