Bakışlarında dondu kirpiğimden akan can suyum Ellerim boş kalmış çerçevenin kırık camında asılı kaldı Yüreğim hiç olmadık bir anda Aralanmış kapını çaldı Ah gitme kal desen Ama deme/sen…
Sonbahar akşamından kalma bir hüzün saklı Dudaklarımda titrek bir şiir, henüz adını koyamadığım Başını yazıp da sonunu bulamadığım Satır başlarında an be an seni aradığım Tümcelerimde kaybolan İki satırlık bir şiirsin Henüz adını koyamadığım…
Susarak özlüyorum seni Maviler içinde sana geldim Ah bir kal desen En zifiri gecelerde ışığın olurdum Bir şarkının nağmesi Yıpranmış bir hayatın gerçeği olurdum Vazonda açan bir gülün Sonbaharda hazanın, ilkbaharda cananın Buğulu camların ardında yitirilmiş bir umudun Soluksuz nefesin olurdum Ah bir kal desen Ama deme/sen… Ben bu hayattan çok yoruldum…
Yağmurlu sokaklarda adım başı seni arıyorum Gözlerimden akan her bir damla yaşı Yağmurla beraber şu kahrolası kaldırımlara atıyorum Parlamıyor artık eskisi gibi yıldızım Doğmuyor hiç güneşim Isıtmıyor hiçbir güneş senin gibi Hiç bir şey acıtmadı senin kadar yüreğimi Bir adım kadar yakınken sana Ah bir kal desen Ama deme/sen… Deme/sen…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deme/sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deme/sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duaları müşterek bilirdim.Oysa duygular ve yaşanmışlıklar da öyleymiş.Aynı dikenli yolun çilekeş yolcuları gibi.Kimse yalnız değilmiş meğer bu yolculukta.Yollar bir yerlerde mutlaka kesişiyor.Çok manidar, çok güzel bir şiir. Tebrik ediyor, saygılarımı sunuyorum.
Yağmurlu sokaklarda adım başı seni arıyorum Gözlerimden akan her bir damla yaşı Yağmurla beraber şu kahrolası kaldırımlara atıyorum Parlamıyor artık eskisi gibi yıldızım Doğmuyor hiç güneşim Isıtmıyor hiçbir güneş senin gibi Hiç bir şey acıtmadı senin kadar yüreğimi Bir adım kadar yakınken sana Ah bir kal desen Ama deme/sen… Deme/sen…
Çok güzeldi Birgülüm .Yüreğine şiir dokunsun ,e mi ...:)
Yağmurlu sokaklarda adım başı seni arıyorum Gözlerimden akan her bir damla yaşı Yağmurla beraber şu kahrolası kaldırımlara atıyorum Parlamıyor artık eskisi gibi yıldızım Doğmuyor hiç güneşim Isıtmıyor hiçbir güneş senin gibi Hiç bir şey acıtmadı senin kadar yüreğimi Bir adım kadar yakınken sana Ah bir kal desen Ama deme/sen… Deme/sen… DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ; GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Yıpranmış bir hayatın gerçeği olurdum Vazonda açan bir gülün Sonbaharda hazanın, ilkbaharda cananın Buğulu camların ardında yitirilmiş bir umudun Soluksuz nefesin olurdum Ah bir kal desen Ama deme/sen…
Teşekkürler efendm yorumunuzla renk kattığınız için.
Bakışlarında dondu kirpiğimden akan can suyum Ellerim boş kalmış çerçevenin kırık camında asılı kaldı Yüreğim hiç olmadık bir anda Aralanmış kapını çaldı Ah gitme kal desen Ama deme/sen…
Yürek sesin sonsuz olsun sevgili şairem,ağlattınız bizi buralarda... Güzeldi,tebrikler..
Tebrik ediyor, saygılarımı sunuyorum.