D a ğ ı l ı y o r u m Yudum yudum içiyorum ayrılıkları Tek tek akıtıyorum gözümdeki yaşları Duymuyor musun hıçkırıklarımı Duymuyor musun ?
Bir adım yaklaşmışken sana Ne olur artık ellerimden uzaklaşma Ne olur Dağılıyorum yokluğunda…
Umutsuz gözlerle bakıyorum dünyaya Ah! ne çabuk eskidi her şey Eski bir saatin akrebinde sallanır durur duygularım Kanadı kırılmış bir güvercin yavrusuyum Ölüme beş kala hiç olmadık bir yere savrulur dururum Zemheri ayrılıkları içiyorum yudum yudum Boğazımda kalıyor tüm ayrılık kelimeleri Göz bebeklerimdeki çığlıklar kan kokuyor Kan kokuyor ellerim Bir kilit yapışıyor dudaklarımın kıyısına S u s u y o r u m !
Bazen çayımın şekeri olur, Bazen kahvemdeki acım Ağaran saçlarımda hüzün olursun Kaybettiklerimi birer birer topladığım Sonra umarsızca kirlenmiş bir denizin görünmeyen maviliklerine attığım Sen benim alacasında kaybolduğum bir düş olursun Aydınlığına çıkamadığım bir düş !
Ç ö z e m i y o r u m İçimde anlamsızlaşan tümceleri Kıyısında kaybolduğum beni Çözemiyorum nicedir kalemimden akan mürekkebin içime aktığını Kayboluşlarımın ardında bir ben daha saklı Ama çözemiyorum nicedir, umutlarımın nerede saklı kaldığını İçimde ufalanmış bir hayatın neden var olduğunu Çözemiyorum!!!
S e v e m i y o r u m Bir sen daha sevemiyorum Kulağımda aşk şarkıları çalarken Toz pembe bakamadım hiçbir zaman hayata Ayrılık kelimelerini birleştirip de Getiremedim bir türlü bütün haline Maskeler takarak güldüğüm şu hayatta Bir kez de maskesiz gülsem ya sana Yüreğimde katılaşmış duygularımla Söylüyorum artık zamanı geçmiş aşklara S e v e m i y o r u m seni yokluğunda …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çözümsüz Bilmece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çözümsüz Bilmece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
S e v e m i y o r u m Bir sen daha sevemiyorum Kulağımda aşk şarkıları çalarken Toz pembe bakamadım hiçbir zaman hayata Ayrılık kelimelerini birleştirip de Getiremedim bir türlü bütün haline Maskeler takarak güldüğüm şu hayatta Bir kez de maskesiz gülsem ya sana Yüreğimde katılaşmış duygularımla Söylüyorum artık zamanı geçmiş aşklara S e v e m i y o r u m seni yokluğunda …
Ç ö z e m i y o r u m İçimde anlamsızlaşan tümceleri Kıyısında kaybolduğum beni Çözemiyorum nicedir kalemimden akan mürekkebin içime aktığını Kayboluşlarımın ardında bir ben daha saklı Ama çözemiyorum nicedir, umutlarımın nerede saklı kaldığını İçimde ufalanmış bir hayatın neden var olduğunu Çözemiyorum!!!
KUTLUYORUM ELLERİN DERT GÖRMESİN DİNLENDİRİCİ BİR SES HARİKA BİR ANLATIM EH DAHA NE OLSUN
Bazen çayımın şekeri olur, Bazen kahvemdeki acım Ağaran saçlarımda hüzün olursun Kaybettiklerimi birer birer topladığım Sonra umarsızca kirlenmiş bir denizin görünmeyen maviliklerine attığım Sen benim alacasında kaybolduğum bir düş olursun Aydınlığına çıkamadığım bir düş !
kutlarım.yüreğinize sağlık. çok manalı bir şiir okudum hüzün çöktü yüreğime.
Ç ö z e m i y o r u m İçimde anlamsızlaşan tümceleri Kıyısında kaybolduğum beni Çözemiyorum nicedir kalemimden akan mürekkebin içime aktığını Kayboluşlarımın ardında bir ben daha saklı Ama çözemiyorum nicedir, umutlarımın nerede saklı kaldığını İçimde ufalanmış bir hayatın neden var olduğunu Çözemiyorum!!!
Ah ne çabuk eskisi herşey....kanadı kırılmış bir güvercin yavrsuyum...
Bir kez de maskesiz gülsem ya sana... _________________________________________
Çok güzel dizelerdi Birgülcüm...
Bana göre bu şiir çok farklı bir fon da okunmalıydı...Bir fon şiiri o kadar farklı bir havaya götürüyor ki...
Bu şiir daha modern düşünceler barındırıyor...Fakat müzik tasavvufi.. Bu benm fikrim..Şiirin havası değişiyor...
Şiirini çok çok beğendim...
İsterim ki yazıldığı gibi dursun...Düşüncelerimi böyle açıkça yazmak da isterim :)... samimiyetine sığınarak.
Kalemine sağlık.. Tatlı yorumun ile gönlüne sağlık...
S e v e m i y o r u m Bir sen daha sevemiyorum Kulağımda aşk şarkıları çalarken DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ; ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ... KUTLUYORUM BU DEĞERLİ KALEMİ..
Umutsuz gözlerle bakıyorum dünyaya Ah! ne çabuk eskidi her şey Eski bir saatin akrebinde sallanır durur duygularım Kanadı kırılmış bir güvercin yavrusuyum Ölüme beş kala hiç olmadık bir yere savrulur dururum Zemheri ayrılıkları içiyorum yudum yudum Boğazımda kalıyor tüm ayrılık kelimeleri Göz bebeklerimdeki çığlıklar kan kokuyor Kan kokuyor ellerim Bir kilit yapışıyor dudaklarımın kıyısına S u s u y o r u m ! ................................... ahhhhhhhhhhhhhh ne çabuk eskiyor her şeyy ben eskidim zaman eskidi vakit durmuyor yolu belli ............................... yüreğine kalemine sağlık içime işledi şiirin :(((((( yüreğin susmasın...........
Çok teşekkür ederim Afet abla bazen insan çaresizliklerde boğulabiliyor ama yinede boğulmadan kurtulacağıma inanıyorum inş. Ziyaretin için çok teşekkürler ablam.