Bir mavinin kucağında gördüm kendimi En hayıfsız düşlerimde Gördüklerim göreceklerimden daha mı kötüydü Neydi amansız gelişlerinin sebebi Yılların yorgunluğundan uyanıp da Beni görmek miydi ?
Saçlarıma beyaz karlar mı yağdırmaktı niyetin Yoksa üşütmek miydi yüreğimi Usulca, sessizce gözlerimden Bir damla kan akıtmaktı belki de …
Karanlıkların kucağına düştü gözlerim Nihayetsiz kelimelerimin arasında Kirpiklerimin ucu buz tuttu bu karda kışta Yardım et tut ellerimden Bil ki imdada çağırır seni Geceye küs kalan sesim
İlmik ilmik düşer gözlerin ellerime Keman sesi gibi kulaklarımda sallanır kelimelerin Ha düştüm ha düşeceğim yüreğinden Boynundan gökyüzüne asılı bedenim Çarptıkça rüzgar saçlarıma Kendimi yeryüzüne bırakma derdindeyim Yürü ey zulüm! Kapımda diz çökme Nedir istediğin benden Bir çift bakış mı?
Ne körüm, ne sağır Ruhumu taşıyamam artık çok ağır Ne diyeceksen gel de Diyemediklerini kulağıma, tüm dünyaya BAĞIR !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ KARANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ KARANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sabah zevk ve sefayla okuduğum bir şiirdi ses zaten malum konu hakimiyet olağan üstü kutluyorum sizi ve naif yüreğinizi huzurlu mutlu ömürler diliyorum selamlar
İlmik ilmik düşer gözlerin ellerime Keman sesi gibi kulaklarımda sallanır kelimelerin Ha düştüm ha düşeceğim yüreğinden Boynundan gökyüzüne asılı bedenim Çarptıkça rüzgar saçlarıma Kendimi yeryüzüne bırakma derdindeyim Yürü ey zulüm! Kapımda diz çökme Nedir istediğin benden Bir çift bakış mı?
Ne körüm, ne sağır Ruhumu taşıyamam artık çok ağır Ne diyeceksen gel de Diyemediklerini kulağıma, tüm dünyaya BAĞIR !
Duygunun yoğunluğu düşlere daldırırken hüzünlü bulutlarla kar yağdı düşlerime.. Çok güzeldi eseriniz okuması keyifti efendim kutlarım saygılar sunarım..