Terk etseydim keşke seni Yaralarım daha çok sızlamazdı belki Kavrulurcasına yanmazdım yalan gözlerinin içinde Küllerimi toplamazdım ardından Bağlanmazdım belki de Körü körüne…
Terk etseydim keşke seni Kalbinden vurulmazdı gençliğim Kurumazdı kalbimizde diktiğimiz ağaçlar Rengi atmazdı masumiyetin Geçmezdi dakikalar …
Terk etseydim keşke seni Mahcubiyetim saklanmazdı en köşelerde Gözyaşlarım akmazdı benliğime Susmazdı dilim konuşmazdı gözlerim Kırılmazdı belki de yüreğim…
Terk etseydim keşke seni O zaman gökyüzünden yağmazdı kelimeler Parantezler kapanmazdı Tırnaklar açılmazdı Soru işaretleri yerlerini almazdı Bir tek nokta kalırdı Sonuna ekleyeceğim…
Terk etseydim keşke seni Hedefini şaşırmazdı ayaklarım Yağmurlar yağmazdı gecelerime Şimşekler çakmazdı beynime Üşümezdi düşüncelerim fikrimce Yetmezdim ben kendime
Terk etseydim keşke seni Tabutlarda taşınmazdı geçmişim Topraklar örtülmezdi geleceğime Leke sürülmezdi gelinliğime Terk etseydim keşke seni Sevmeseydin sende beni …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Terk Etseydim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Terk Etseydim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum birgül uzun bir aradan sonra sesini duymak ne güzeldi konu seçimi şiire hakimiyet oldukça hoş ve güzeldi ellerin dert görmesin sesin hep aynı bülbül gibi şakısın çok beğendim sağ ol var ol en kalbi selam ve sevgilerimle Allaha emanet ol
sen terketseydin varya, bırak sızlamayı ,yanmayı, vallahi çatlardın sen allahtan terketmemişsin ve terketmediğin halde sanki vijdanın sızlıyor gibime geldi birde terk edeydin "vay haline"
Keşkelerle geçmiyor hayat. O keşkelerle yaşağabilmektir marifet. Olması, yaşanması ne gerekiyorsa yaşanmıştır. Yüreğine, nefesine sağlık. Çok güzeldi. Kucak dolusu sevgilerimle...
dedim ya yaşanması gerekiyormuş yaşanmış. Keşkelere takılmasın yüreğin. Şöyle bir düşün keşke dediğimiz şeyleri yeniden yapıyor ve yine keşke diyorsak işte o zaman bir hata var demektir. Sorgulamak gerekir. Keşkesiz bir hayat diliyorum sana canım. Sevgilerimle...