(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖYLÜ GÜZELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖYLÜ GÜZELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle güzelliğe dayanmaz Erman, Sayfaya dökülür, yazılır ferman, Kalemde mürekkep, eller de derman, Bırakmaz! Yakıyor, köylü güzeli..
GÜZEL KADERİ İYİ OLMAZ DERLER. KADERİ NASİBİ İYİ OLSUN DOST. KUTLUYORUM DESTAN YAZMIŞSINIZ KÖYLÜ GÜZELİNE. GÜZEL BİR ŞİİR MEYDANA GELMİŞ YAKIŞMIŞ İKİ GÜZEL BİR BİRİNE... BİR YANDA GÜZEL ŞİİR, BİR YANDA ŞİİRİN GÜZELİ..
Böyle güzelliğe dayanmaz Erman, Sayfaya dökülür, yazılır ferman, Kalemde mürekkep elinde derman, Bırakmaz çekiyor, köylü güzeli..
Bir dörtlük aldığıma bakmayın şair arkadaşım. Şiirinizin tamamı güzeldi. Allah,kimini boş zamanında özenerek yaratıyorda,kimini aceleyle tekme vurarak mı gönderiyor? Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
bu köy ve bu köylü güzeli nerede ehline malumdur, yalnız bu şiirini okuyunca "köyüm eski köyüm değil" diye bir şiir okumuştum o şiir geldi aklıma kardeşim. köyüm eski köy değil. yumurtayı, domatezi, maydanozu pazardan alıyor gayrı benim köyüm ve köyümün güzellerinde gayrı bir karış boya var. tebrikler dua ila kardeşim. bu şiirine cevabi bir şiir yazmak isterim.
Ferman yazmışsın dağa taşa, kurda kuşa söylemişsin..Köylü güzeli güzelleşmiş bu sayfada.Resim ilham vermiş derininden ustaya diyelim o zaman. Yüreğinize sağlık. Hep farklı ve güzel yazıyorsun.İzmir kızından sonra köylü kızı hımmm.. Alınan çıkmaz inşallah.Şiirle kal usta eyvALLAH.