devingen sarnıç gibi sarmak istesem ellerimi azotu bol keskin bir bıçak acısı ansızın çöken akşam kurnası kesilmiş hayatın damarları ah ile bezeli bir vaktin Karun pınarları şimdi körebe sobeler gibi...
daralıyor giderek varlığını gezdirdiğim aklım asılsız sonelerle düşüyor gardı sabote yanı halli paskaralar yüzüyor içimde kıskanç şeytanların adı okunuyor bir iniyor bir çıkıyor dev/asa ritmi sırtımda garip bir üşümenin yangın iklimi ’seni kimler aldı’ diye başlayan ezgiler kaybın zararı ikiyle çarpılır diye uzun adımlarla yürütüyor beni!
telafisi uzun zamana tabii nicedir gamzelerden kızaklanmamış buğusu varlıkla çalkalanan dumur hali yağmura değer gibi çisil çisil bohem taneleri içi boş yalancı mantılar gibi sesim kendimi aşmakta zorlandıkça her günüm pazartesi neredeyse nebuladan ırak aşk ekseni garlar gibi kalabalık gardroplar binlerce an’a asılmış askı izleri humma gibi titrer sükûnet bu kelepir çıplaklık fısıldarken bir tek seni...
kalpazan uykular uğrak yeri bozbulanık rüyalar kısa etekli eşikten çıkınca muğlak vakitlerin ertesinde her düşüşünde kimliksiz saç sakal önüme içinden içine pulsuz bir gönderi yine arzdadır yine , sûfi yangın sayhaları ricadın merkezine bir gitme icadın var ki; alışkanlık ötesi ne illet inatlı bir yansımadır bu dikayak ne dikiş tutar ne de pansuman, izleri!
haylidir çulsuz bandıralar nicedir garezi çaputa bağlanmış götürü hayat havadan sudan medet ummak eksenli bir rüzgâr uğultusuyla yayılıyor çığlık çığlık siren uzun saçlı ince giyimli ve zerafetten eksik hayalin nice ummanlara gebedir bilsen ne söylemler kesiyor ne de falçata sesini
var kayıtlarında yoksun yine bir tren daha gitti! kahretsin!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KELEPİR ÇIPLAKLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KELEPİR ÇIPLAKLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
toplasan 10 şairden biri değilim ben toplasan 10 aşıktan biri değilim ben toplasan 10 şairin içinde varsın sen toplasan daha çok kalemlere taş çıkartırsın sen! bu mürekkeple daha çok şiirler yazarsın sen! sendeki bu şiir aşkı gönlünde yatarken
Yüreğinize, kaleminize teşekkürler.. siz yazın, biz okuyalım. kıskananlar çatlasın! demeden geçemeyeceğim...:) selam ve saygılar..
değerli şiir dostu bu güzel övgülerinize nasıl teşekkür ederim bilemedim. eleştiri olur ve dediğim gibi elbet olmalı ama öyle karadüzen değil yapıcı yol gösterici olmalı. neyse sorun değil bendenizce zaten. eğer eklersniz face sayfanıza teşrif ederim memnuniyetle .
eleştiri yapan arkadaşın şiirlerine yapılan yorumları gördüm..inanın ''güzel ve şahane'' sözlerinden daha farklı bir şey göremedim..bu durumda herkes önce kendi sayfasına bakacak..ve kendisine bu tür yorum yapanlarada ince ve nazik bir davranış değil..bir başkasının sayfasında bu yorumlardan rahatsız olduğunu belirtmesi..kendisine yorum yapanlara oldukça kaba bir davranıştır.. ben şiirlerinizi son derece büyük bir keyifle okuyorum..''güneş balçıkla sıvanmaz'' diyorum .
bir iniyor bir çıkıyor dev/asa ritmi bu mısranızda cümlenin gelişine göre dev oluyor devasa oluyor asa ritmi olmamış bölme yaparken buna dikkat edilmeli
ilginç bir şiir tarzınız ve sözcük seçiminiz var...4.birime kadar ilgiyle okudum 4.birimde ritmi düşürmüşsünüz.
bakın efendim kimsiniz tanımam ama bilenler blir ki hem şiire hem de eleştiriye saygım sonsuzdur. gereksiz laf kalabalığı etmek filan da tarzım değildir. ben sadece üstten sıvazladığınız eleştirdiğiniz bölüme açıklık getirdim . anlayacağınızı umarak... anlamadığınız bile demiyorum okumadığınızın üzerine basarak. yoksa eleştiri başım üzerinedir. tanırsınız zamanla.
"leştiri olacak ve olmalı elbet ama öyle kaval üfler gibi olmamalı derim içi dolu olmalı ve ne yazdığını bilmeli en azından."
ne kadar edebiyat sitesine uymayacak bir söylem. buyrun siz yapın içi dolu eleştiri de biz de görelim.alışılmış sanırım burada "yüreğine sağlık" müthiş ötesi şiir eleştirilerine ...ben sırıtıyorum haliyle.bana komik geliyor artık.size de kolay gele diyelim.sonunda hürmet demişsiniz ama yazdığınız çok hürmetli olmamış.
öncelikle uyarınız için teşekkürler. hadi buyurun beraber irdeleyelim izninizle....
devasa ve dev asa dan bahsiniz sanırım!
devasa ritm büyük hengâme manasında olabilir mi? dev asa ritmi ile alınca bir alt dizeyi okumadığınız belli ki ; nedir o
bir iniyor bir çıkıyor dev/ asa ritmi sonraki dize ne diyor ?
sırtımda garip bir üşümenin yangın iklimi;
yani adamcağız diyor ki sırtıma dev bir asa iniyor gibi ama ben üşüyorum yanmak yerine nedense:) eeee böyle de yazınca şiir olmaz sanırım ! bu şekilde açıklamam şiiri ama madem merak etmişsiniz ondandır.
eleştiri olacak ve olmalı elbet ama öyle kaval üfler gibi olmamalı derim içi dolu olmalı ve ne yazdığını bilmeli en azından...
Söyleniyor ,söyleniyor ve final:
var kayıtlarında yoksun yine
bir tren daha gitti
kahretsin!..
Güzeldi .Finali çok beğendim. Selam ve saygılar..