sükûnet yağsındı istem biraz eksilsin itibar kaçmak lazım o zaman kendinden hani aşk dahil her şeyi bırakmak!
sıcaklara tedavül edilmeli soğukluklar yorgun imgeler uyumalı evde ama maviler vuruyor dalga dalga gemilere saklanmış geçiyor özlemler dizlerine yazarken güneş ecnebi gözlüklerle amele işi tümceler farkediyorsun ki kaçtığın sensin sadece uyanıyor zihnindeki mumya park ediyor mehtabın yakamozuna hani tatil diyorlar ya adına... sabaha dek yatıyor yanında oysa bir şairin gidebileceği en uzak yer üç nokta!..
anladım şiirler İstanbul gibi bir yanı hep deniz senden gayrısı kibrit kutusu hani! dağıldı mı ufunet damarlara hüzün kadar hep bıraktıkların uçuyor martılarla aşk konuşmuyor senle sen konuşmadıkça! biliyorsun sivrisinek olup sokuyor boyuna güneşe geçiriyor hırsının dişlerini bastırmıyor üzerine toprak suda eriyor balıklar tuz dolunca genzine konuşuyor gözlerin yamacı fondip nağmeler düşüyor şarkılardan;
’ kendine iyi bak denmez saçma kendine kalıyor insan eninde sonunda’
hani tatil diyorlar ya adına! kendinden kaçma!..
evet kendime iyi baktım! senin gözlerinle iyi değildim aslında, inanma eksildikçe artan yanım sendin yine hava değişikti evet ortam insanlar ama olmadı benzerlerin kadar aptaldım aslında aya sevdalı geceler bozdurdum sabahlara anlamak üzmedi mi asılırken kabullerim kurumaya her renk bir birine benzerdi evet yutkunurken kırmızıya çalar morcivert tümceler hiç dokunmadı hiç senden bihaber coğrafi rengarenk maviler alkol bulaması afrodizyak gözler hiç biri hiç...
hem iyiyim, demek bu zamanlarda seni sevmiyorum artık! gibi ne kadar a r t ı k sevda hırçınlığıysa
bir o kadar da hedef tahtası uydurması aslında beş para etmez bir Kerem’sin, hepsi o Aslı’n tüm ıslaklığıyla duruyorsa aklında!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hedef Tahtası Uydurması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hedef Tahtası Uydurması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendine iyi bak denmez saçma kendine kalıyor insan eninde sonunda’
Sevgili Serhat kardeşim,
Öncelikle şiirlerinin sıkı takipcisi olduğumu itiraf etmek istiyorum. Bazen nasılsın Hasan abi derler kötüyüm veya ölüyüm der gecerim derim ama genelde kendimi ifade edemem. Ben şiir yazarken ölürüm ölsemde benim işim sevmektir diye teselli ederim. Hayat güzel ama insan sosyal bir varlık ve tek başına mücadele eder ki iç ve dış olmak üzere iki dünyası vardır iç dünyasını kendisi bilir dış dünyasını çevresi çekilen acılar yanıklar izler saklıdır ve bir ordu yaşar içinde savaşlar barışlar ve aşklar...Bana dokunan kısmını kopyaladım.
redif bir müşkülat tutan ellerimizi aslında hayat aynı yer, mekan değişik olsa da insanız hepimiz ve bizi yakan aynı ateşin aynı kibritiyiz!
ve bizler şairiz kalem sallarız barışa savaşır cihatla! an olur dem dem vururuz aşka an olur vuruluruz o âşinaya! yazarız ki; okusun duysun bizi acılar kahırlar bertaraf olsun incelsin içimizdeki tafra isteriz ki; gülle bezensin içimizdeki lağım
Ayrıca süpriz akrostişin için kucaklar dolusu güller döktüm sayfana.. Aldığım en güzel hediyelerden biri idi.(hemen kaydet yaptım masaüstüme) Ben beceremem diye hiç girişmedim.. Daima Sevgimlesin Allah kalemine zeval vermesin Can. Saygılar
Yapma Usta ..bana şiirle gelme tutamam kendimi biliyorsun..
bu yalnızlık öyküsü değil bu ateşe uzanan bir yüreğin kısır döngüsü yangına verilen dudakların vişne çürüğü asaleti olağandışı bir patlama ve korkularından saklanan çocuğun ürperişleri.. tacize uğrayan evrenin yedi kat yer altında sıklaşan doğum sancısı bulut gözlü bir kadının kirpik sesleri ve o kadının şubat bakışlı evhamlı sabahları..
kıbleye bakan özlemler gecikmiş bir çatlak gülüş hiçlenip heder olan yılların hazin sonu
bu evveline kusur kalan bir yarın bir mavi göz nazarı topraktan gelen yağmur saçlı aşk kokusu mütemadiyen beklenen posta güvercini
bu bu bunun adı yok gibi...
içimi açma/şiir kusmak için bahaneye bakıyorum zati :)
Çağla yeşili bir parka, cepleri simsiyah iz İğde kokusu giyinmiş o parkta o yaz o giz Gemi azıya alan nice dert varsa çürük vazo suyu gibi Dibini donattıkça güllerle o gece sen gündüz! E n garibi de her terkte terfi alan o pürmüz! Moru maviye çevirebilen tek nefes, sansürsüz tek hüzün E nvai rayihalar değerken ruhuna!
Şair'lik bir mertebe..Eğer ben oraya ulaşmışsam, ışığını takip ettiğim Can'lar sayesindedir. Sevgiler Saygılar bitmesin bu sanat ekseni..Bizse etrafında semazen olmaya devam..
bir pembe yalan perdesiydi yüzümüzün astarı kurup saatlerimizi aynı yelkovan'a anlaşılmayı bekledik/sabırla oysa aşk anlaşılmamaktı biraz da çözümü olmaksızın yerküredeki binlerce sır gibi satır aralarında üç nokta olmak gibi yılmadık aşk'a ve yıkılan gurura...
kaçabilsen kendinden aşk olmazdı belki deniz mai tebeşirler kanatlansa mesela uzaklara yine de mavi şiirler düşmezdi belki tortusuna saklandığın o kuş uçmasa yaşanmazdı belki bu hayat anlam tutmazdı boşalttığın yer kadar! sen kadar! yokuşu olmasa!..
hürmetlerimi akredite ederken böyle karala dedi kalem :)
sıcaklara tedavül edilmeli soğukluklar yorgun imgeler uyumalı evde ama maviler vuruyor dalga dalga gemilere saklanmış geçiyor özlemler dizlerine yazarken güneş ecnebi gözlüklerle amele işi tümceler farkediyorsun ki kaçtığın sensin sadece uyanıyor zihnindeki mumya park ediyor mehtabın yakamozuna hani tatil diyorlar ya adına... sabaha dek yatıyor yanında oysa bir şairin gidebileceği en uzak yer üç nokta!..
Yazacak çok şey uok aslında bu ustaya ama geldiğimi okuduğumu nerden bilsinki. Yine çok anlamlı yine çok güzel ve ben her zamanki gibi severek okudum. Kutluyorum yürek sesinizi. Teşekkürler...
aşk konuşmuyor senle
sen konuşmadıkça! ''
:((
Beni mi anlattınız diyesim geliyor.
parmaklarım tuşlara ağır geliyor
tebrikler ..başarılar..pek bi beğendim.