pencere önünde yarım bir poğaça buldu güvercin; beraber yiyorduk...
…belki de o hapisten hiç çıkmamalıydım demir parmaklıklar arasından her şey daha güzel gözüküyordu senin hasretin, senin yokluğun daha güzeldi kuşlar, ağaçlar; sahilde dolaştıklarını bildiğim sevgililer daha masumdu her şey bir manası vardı hepsinin sensiz kalışlarımda içimde büyüyen senin; daha bir sürü sahip olamadığım şeyin.
kanıtlanmış bir suçum yoktu elbette, ama yaşamak istemek bu ülkede çok büyük bir suçtu. -Tabi ki kimseye anlatamazdım bunları!
Zordu her şey; başarmak için durmadan koşmalıydık ama nefeslerimizin kesileceğini bilmiyorduk. Sorumlu tutulduğumuz bazı adı konmamış ihtiraslara sığınmıştık. Zıpkın sancısı yüreğimizin bütün çıkış yollarını kapatmıştı. Karanlık ve bir o kadar da yalnız kalışların yüreğimize değişlerinde ellerimizin göçmen kuşlarını azat ediyorduk cennetcennet.
Elbette gülümseyebilirdik; hiç olmazsa yanılabilirdik daha makul bir yaşamda.
Bu yüzden ne kadar söylensem boş, ne kadar unutmaya çalışsam, yüreğim daha bir loş!
Bu yüzden ‘’Hapset!’’ cemrelerin kaza geçireceği bir mevsim için; tüm aşkları ilikle geçmişine. Yok saydığın an gözlerini, bir ilk olabilir diye belki de…
ve düşün uzunca, ihtilal akşamı sokaklarda karaborsa aşklarda gülebilirmiş hem de bu sefer fahiş olmayan fiyatlardan başlayarak en temiz sayfada!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Temiz Sayfalarda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Temiz Sayfalarda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.