Derdin nedir arkadaş dalma fazla derine? Halimi soruyorsan bildiğin gibi değil. Çakallar kral oldu Aslan’ların yerine Gözümden akar yaşım, bildiğin gibi değil.
Vatandaşım çaresiz umut bağlar Anka’ya(!) Emeklisi, işçisi borçlu birçok bankaya Gülücükler dağıtır pişkin pişkin Çankaya(!) Doyurmuyor maaşım, bildiğin gibi değil.
Sırtlanlar yemek için birbiriyle yarışır Tilki kümes peşinde, sansar ile barışır İş parsaya gelince ortam biraz karışır Belâya girdi başım, bildiğin gibi değil.
Yetki verdim birine oyumu alıp kaçtı Zokayı yutan balık gözünü çok geç açtı Kurtların sofrasında meze olmayı seçti Ondandır bu telâşım, bildiğin gibi değil.
Evlâdım şehit düştü evim ıssız, virane Yetkili ağızlardan her gün aynı terane Hüzünlenen yüreğim söyletir şairane Çatladı sabırtaşım, bildiğin gibi değil.
Ne olacak şaşırdım versen bana bir akıl Bu gidişle ülkemde ne taş kalır, ne çakıl Bari sen keyfine bak kafana göre takıl Daim çatıktır kaşım, bildiğin gibi değil.
Al eline sopayı çek bunlara bir dayak Kırılsın kemikleri ne kol bırak, ne ayak Al beni de yanına kafam olmadan kıyak Sarsıldı temel taşım, bildiğin gibi değil.
Bu heykelin niye dikildiğini soran kişilere başhekim şöyle cevap verir: Hastane dışındakilerin durumu içerdekilerden daha kötü, bu heykel onların durumu ne olacak diye düşünüyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNEN ADAMLA HASBİHAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNEN ADAMLA HASBİHAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir şiir okudum skurken keyif veren, düşündükçe dersler çıkarılacak çok çok güzel bir taşlama örneği Yüreğine ve kalemine sağlık Mehmet Bey selam ve sevgilerimle...
Deliler diyar/ındakiler bizden daha şanlı gibi görünüyor değil mi şairim :) ßu güzel ülkemizde bukadar gündem acı haberler ile canlı tutulurken,nasıl düşünmesin emekli,ciğeri yanan ana-baba-kardeş ve bil eli yağda bir eli balda olan bile düşünüyor;neyimi ? hayatın nekadar zevk-i sefa içinde gecersegecsin,neden bukadar boş olduğunu :) saygılarımla!
Derdin nedir arkadaş dalma fazla derine? Halimi soruyorsan bildiğin gibi değil. Çakallar kral oldu Aslan’ların yerine Gözümden akar yaşım bildiğin gibi değil.
Vatandaşım çaresiz umut bağlar Anka’ya(!) Emeklisi, işçisi borçlu herkes bankaya Gülücükler dağıtır usanmadan Çankaya(!) Doyurmuyor maaşım bildiğin gibi değil.
Sırtlanlar yemek için birbiriyle yarışır Tilki kümes peşinde, Sansar ile barışır İş parsaya gelince ortam biraz karışır Belâya girdi başım bildiğin gibi değil.
Yetki verdim birine oyumu alıp kaçtı Zokayı yutan balık gözünü çok geç açtı Kurtların sofrasında meze olmayı seçti Ondandır bu telâşım bildiğin gibi değil.
Evlâdım şehit düştü evim ıssız, virane Sorumlu başvekilim çalar bize terane Hüzünlenen yüreğim söyletir şairane Çatladı sabır taşım bildiğin gibi değil.
Ne olacak şaşırdım versen bana bir akıl Bu gidişle ülkemde ne taş kalır, ne çakıl Bari sen keyfine bak kafana göre takıl Hergün çatıktır kaşım bildiğin gibi değil.
Al eline sopayı çek bunlara bir dayak Kırılsın kemikleri ne kol bırak, ne ayak Beni yanına alıp yapsan küçük bir kıyak Dertli baş, susuz aşım bildiğin gibi değil.
DERİN OLAYIN ÖZÜNÜ VURGULUYAN ANLAMLI ŞİİR TAM YERİNDE DOST KUTLAR SEVGİLER YOLLARIM...SESİMİZ BU KONULARDA HİÇ EKSİLMEYE...ALLAH YAR VE YARDIM EYLEYE...
Anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az hakikatleri dize dize dökmüşsünüz üstadım Duyarlı yüreğinize sağlık okuması keyif oldu En içten tebriklerimle sonsuz saygılarımla.
kardeşim ŞAİR, YAZAR vesair yalnız HAK için yazar. ŞAİRİN vazifesi rahat olanı rahatsız etmektir, rahatsız olanın yüreğine su serpmektir. yüreklerimize su serptin de rahat olan LİBOŞLAR rahatsız oldular mı bilinmez