Ey ! Benim deli gönlüm vakit henüz dolmadan Yüreğimi içerden süzüp aldın mı bir kez ? Şuurun irfanınla hiç haberim olmadan Gölgemin kuytusuna çözüp saldın mı bir kez ?
Heybemde taşıdığım nefeslik saltanatı Şu direksiz kubbede benim olmayan katı Sermayesi bir kefen, ibret alma sanatı Gösterip akibeti kazıp öldün mü bir kez ?
Devşirme sevdasıyla tutulduğum kamberin Yolunu kaybettirip dönüp geldiği yerin Varlığımla muteber en güzide dilberin Saçından ceza diye kızıp yoldun mu bir kez ?
Umudumu yeşertip hayat denen dalıma Ümidi sadakayı yüklediğim salıma Göynü benden içeri vefakar emsalıma Tebessüm iltifatla süzüp doldun mu bir kez ?
Sadık kalıp sözüme lütfederken bedende Fikrim ile zikrimde nefsi yormayan yende Kudretin hikmetiyle nefes verilen tende Nakşedenin adını yazıp soldun mu bir kez ?
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OKYANUS ORTASINDA YÜZÜP KALDIN MI BİR KEZ ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OKYANUS ORTASINDA YÜZÜP KALDIN MI BİR KEZ ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairem okanus ortasında, damla olan herşeyin acizliğini dile getirmiş ustaca. Kefen bile kısmet meselesi. Mezar da yatabilmek de...Kimin nerede ne şekilde öleceği hiç belli değil..Mezarı olmayan, denizde kaybolan, bulunamayan yangında kavrulan, çeşitli nedenlerle yok olan insanlar hep örnek bize aslında..Ama biz aslımıza dönebilirsek..Üstadem harika bir şiir yürekten kutluyorum usta kalemi.Yüreğinize ömrünüze bereket. Duyarlı kaleminiz hiç susmasın dilerim.
Konu nefis ve içli, anlatım mükemmel, okurken gözüm yorulmadığı gibi bir nefeste adeta okudum diyebilirim; eskmeyeni klasik şarkılarımızın tadında ve tınısındaydı desem abartmış sayılmam... Usta kaleminizi saygıyla selamlıyorum...
Okyanusun ortasında böyle kalanlar, Orada yüzerek sonsuz nura dalanlar. Sonra her yerde mükafatını alanlar, Bu bilinmez derya ya daldın mı bir kez... HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim. Saygılarımla ...
Cok cok guzeldi daha baska ne denir ki :) yorumu zaten icinde nefis bir eser olmus kutlarim Nezahat hanim O guzel yureginizden nese ve mutluluk eksik olmasin basarilarinizin devamini temenni ederim saygilar
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez ?
Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez? Zor anlara ne güzel bir benzetme....... Var mı kalmayanımız? Bu sorulara uygun cevaplar bulunur umarım..... Çok güzeldi kutluyorum.....selam ve sevgilerimle...
Heybemde taşıdığım nefeslik saltanatı Şu direksiz kubbede benim olmayan katı Sermayesi bir kefen, ibret alma sanatı Gösterip akibeti kazıp öldün mü bir kez ?
...Baştan sona anlamlı, ibret alınacak dizeler.Nezom o güzel yüreğine sağlık.Şiir okumanın zevkiyle ayrılıyorum sayfandan heybeme alarak şiiri.Sevgimle.
Hayat insana sunulmuş bir armağandır.Kıymetini bilmek gerek.Yaşadıklarımızdan ders çıkarıp ,ibret alıp, yaşayacaklarımıza rehber yapmalıyız.Yoksa okyanusun ortasında çaresizce çırpınıp dururuz.Kutlarım sizi.Çok güzel dizelerdi.Saygı ve selamlarımla....
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez
okyonus gibi derin bir şiir olmuş anlayana tebrikler güzelii yazan kaleminiz daim olsun saygıyla..
"... -Yüreğimi içerden süzüp aldın mı bir kez? -Umudumu yeşertip hayat veren dalıma. -Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez." Anlamlı,etkil ve başarı dizelerle dolu şiiri yazan yüzeği ve kalemi kutluyorum. Selamlar,başarılar.
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez
koskoca bir ömrün harmanlanmış kısacık bir özeti yansımış dizelere güzel akıcı sade bir anlatımla yüreğine sağlık sevgili arkadaşım tebrikler, sevgilerimle :)
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez ?
güzel bir siir daha yazan yüregi kutluyorum kaleminiz daim olsun saire dost
Yaşarken, hayatı nefes nefes solurken, ortalara çıkıp da; 'ben de varım' diyerek bir işe yaradın mı hi? Şu, bir bir sayıp döktüklerimden bir tanesini bile yerine getirdin mi hiç ? Ondandır işte; Deli gönül diye boşa dememişler ya ..
Gönül hep delidir / ne yapsa yeridir ... bile diyemiyorum sana. Zamanı boşa harcayan gönüle, ahiret sorular sorarak, sitemlar yağdıran bir güzel şiir ..
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez ?
Nezahat KAYA YILDIZ
Tebrikler Nezahat hanım Bu ne Hız Maşallahh, Aman devam durmak yok Bizde okuyarak nasipleniyoruz. Kalemin hiç durmasın İlhamın Daim olsun inşallah Sayfanıza Tebriklerimle beraber Saygı ve Selamlarımı Birde hakkınız olan Tam puanı bırakarak ayrılıyorum.
Heybemde taşıdığım nefeslik saltanatı Şu direksiz kubbede benim olmayan katı Sermayesi bir kefen, ibret alma sanatı Gösterip akibeti kazıp öldün mü bir kez ?
Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez ?
Binlerce kez ölüm anına durup işkence gibi geçen bir gecenin sonunda günün ilk ışıklarını sevişircesine karşılamak nelere baskın gelmez ki...
Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Simsiyah bir gecenin sabahında dirilip Dualarla yaşamın kıyısında durulup İnandığım sevgiyle hakka doğru yorulup Okyanus ortasında yüzüp kaldın mı bir kez ?
HER ZAMAN BEĞENİ İLE OKUYORUM .BU USTA KALEME HAYRANIM.TEBRİKLER.SEVGİLER...