Başka bir günden kalma bugün lalelerin şehre göç ettiği aydan beri, ısıtıyor beni, aklımda kalan gülüşü.
Anlamsız çoğu şey dün gibi; beklemelerim artık vasıflı bir meslek, gözlerimi kapattığım anda görünüyor o melek. bazen dokunmak istiyorum, kaçıyor kendisi korkuyormuş, çok sevmekmiş sebebi.
Alıp, tekrardan koklamak istesem tenini çok uzak, bir başına ağlanası kaderi; ipekleri sermiş kainat avuçlarının içine öpesim geliyor mavi damarlı ellerini. fakat mevsimler bilmiyor düşleri sonbahar geldi mi, dökülüyor saçlarının telleri. mutluluk, süngüsüne asılmış bir asker fesi gibi toprak olma telaşında yitiriyor varlık sevincini.
Ayrılığı dokunuyor parmak uçlarıyla saçlarıma nisan yağmurlarında ıslanası saçlarında düşlerim yanıveriyor bir kanser yamacında. ansızın, çok uzaktan da olsa dokunuyor; türkülerini bildiğim aşk kokuyor yeryüzü. inanmak istemiyor acı içinde bir genç kız gözlerinden kayarken yaşları yıldızyıldız, avuntulara kalıyor cenneti hatırlatan ölümü.
Aynı hatıran ile gün batışını beklerken yaşayanın kendisiyle öpüşüyorum yeniden. ’acı’, soylu bir geleneğe tabi olup, bir karanfilin başımdaki esrikliğine aitliğini kadeh kadeh en siyah kabusundan doldurup, hazırlıyor beni istemediğim yarınlara.
Bir başka günden bugüne ait eksiliyorum seni bulmak artık daha zor sevgilim. yitik ilhamlarım, yarım mısralar ardınca kardeş türkülerinin kavgaları arasında yıldızların sustuğu resimlerde ölüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yapraksız Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yapraksız Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
[Lawrence Durrell]
kutlarım şair
hep iyisin.