Bir köprüaltı senfonisi şimdi kulağıma tınısını hapseden Arada bir çığlık Hep bir direnme, ulaşılamayan Düştüğü yerde İnci tanelerinin Gökyüzüne savruluşunda bilinmeyen bir denklemin...
Şimdi Bana bir hüzün ver ihtiyar Alın çizgilerimin arasına doluşan kader tanelerini Üfleyecek kadar kuvvetli Ve Lütfen Okuduğum bütün kitapları yalanlayacak kadar Gerçek Parmaklarının arasına sakladığın içi açılmamış cümle baklayı at ağzına Ve öp Tuzuna doyamamış denizler kadar ihtirasla Efsanesine yenik düşmüş bir kahraman gururunu ser köklerindeki Uyuyan gizlerine Ve beni sars Ve beni Uyandır Her gün seviştiğim bir cesedin kemik seslerinden ürken rüyalarımi al Acıma…
Kışkırtıcı bir masalın asıl ve tek kalan gülüşüne kapat Dağıt tüm replikleri Ezberlenmiş bir ömrün çarkında tükenmeye odaklanmış mevsimin Son sahnesinde Platonik aşkların tablosuna as beni Kadın boynuma dolanan çıplak sözlerin esaretine Bir dügüm de sen at
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iHTiYARIN TABLOSUNDA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iHTiYARIN TABLOSUNDA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.