Hiç bir şeyi kirletmeden dokunmak istiyorum dudaklarına Ve bütün cümlelerin ağzında kayboluşunu duymak Sonra kökleri derinlere bırakılmış bir ağrının tünelinde Sonsuza baştan başlamak...
öncesi...
Çarkına çomak sokulu bir feleğin türküsünde de ağladık biz Sonra gecenin ayazında üşüyen yapraklarca titredik Ecelinden ölmeyen binlerce bedenin yasını tuttuk Bazen en ince yerinden tutuşmuş bir küfürün yoksulluğuna güldük… Sabah ezanlarının sesini duyduk, güneşsiz Bilmem kaç pismanlığın üzerinden yeniden doğarken gün Karın boşluğumda hergün sancılarına ağıtlar yaktığım Mavisi üzerinde, soluyan umutlara döküldük...
öfke..
Çukurlarda unutulmuş bebeklerini gördük gazete manşetlerinin İnanclarımızı sınadık, sen hep galip geldin ben yenildim tanrıya… Kin tohumlarının kanla örtülmüş izlerine tükürdük Haklıydın, unutulmuş çocuklar vardı dünyada ve hep biz sucluyduk….
Katil bir silahın namlusuna sürülmüş bir mermiydi kilitli
Önce bedenimden
Geçti kurşun
Sonra beynimin içinde sonsuz bir uğultu“
yenilgi...
Hiç birşeyi kirletmeden dokunmak istiyorum dudaklarına Parmak uclarimda kalan son şefkati dökmek Bütün kaygıları bir siyahın içinde tutuklanmış bedenimden Avuclarıma dökülürken isyanlar, Matemin usturasıyla Gecenin gözlerinden sabahı sökmek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
USTURASINDA MATEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
USTURASINDA MATEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.