Evlerin ışıklarıyla süzülürsün dünyama, Temmuz dönüp dönüp yüzünü sayıkladıkça..
Sevdiğim, canparem ; Bak yine ellerinden insanımı topluyor, yedi iklim doğuruyorum kainata.. Beni sana harmanlamak gibi birşey bu sevda Öyle yalın, öyle gerçek gömütlerimden uyanır hayaller.. Akşam, içime oturur usulca..
Sonra yukarıdan yüksek bir gülüş düşer ülkemin omuzlarına.. Biraz aymaz, biraz kör ; çekip çekip bombanın fitilini, dağıtır bir annenin gözyaşlarına.
Göğsünde dalmışken düşlerime, toprağıma uyanık kalmak gibi birşey bu sevda. Öyle yeryüzü öyle burçak saçlarımdan uzanır yollar.. Sabah, gözlerime sarılır usulca..
Ve sonunda Nisan yağmurları başlar.. Kapılar henüz kapanmadan, koşarım engelli bir çocuğun bacaklarıyla.. Mutluluktur aslolan, gözlerini yazmama sebep Öyle sıcak öyle firar şiirden hüzünler arşınlarım..
Yoldaşım, hayat arkadaşım ; Şehir, takvim ve saatler ne ala.. Bak yine gönüllü teslimiyetin ayaklarına kapanıyor ruhum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşi Avuçlarız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşi Avuçlarız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirdeki duruşun
takdire şayan.
KUTLUyorum.