umursamazlık edası bence mahzuru yok, söyler yazarım gerine gerine biliyorum batıyorum onsekizlik çiviyim sanki ben alt dairenin orta yerine!
deyin hele size ne yaptım neden bu kadar kötüsünüz ahbap çavuş cümbür cemaat sanat yok; hepinizde aynı zenaat ’Kel başa şimşir tarak!’ herkes usta, bir ben çırak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BEN ÇIRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BEN ÇIRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
deyin hele size ne yaptım neden bu kadar kötüsünüz ahbap çavuş cümbür cemaat sanat yok; hepinizde aynı zenaat ’Kel başa şimşir tarak!’ herkes usta, bir ben çırak ************************* Sarrafa düşmese yolu de altının, olmaz bir şey altına; altın, yine altındır... Her zaman değer bulan, bu günlerde değeri katlanan...
Değer bilmeyenlerindir hata... Zarardalar!... Hımmm? Yalan mı? Kaybeden O'nlar... Usta sananlar kendilerini, aldanırlar!.. Çok takdirlerim yüreğinize. Kutluyorum efendim kaleminizi...
deyin hele size ne yaptım neden bu kadar kötüsünüz ahbap çavuş cümbür cemaat sanat yok; hepinizde aynı zenaat ’Kel başa şimşir tarak!’ herkes usta, bir ben çırak
ah! acınacak durumlar ne yazık ki onlar kendilerini sizin gözünüzle yüreğinizle bir görseler terkederler derhal bu gezegeni rabbim bu ödülleri onlara değil size layık görmüş ki rabbim kime ne vereceğini mükemmel biliyor ..:)
tebriklerim hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Şaban hocam... sevgim saygımla hep selamlar..
Şaban bey. yok,sul beyin dediği gibi benide güldürdünüz.. haklısınız memlekette suratına tükürülecek o kadar insan varken, neden yere tükürülsün ki???? dizeleriniz harikaydı. selam ve saygılarımla...
neden bu kadar kötüsünüz
ahbap çavuş cümbür cemaat
sanat yok; hepinizde aynı zenaat
’Kel başa şimşir tarak!’
herkes usta, bir ben çırak
*************************
Sarrafa düşmese yolu de altının, olmaz bir şey altına; altın, yine altındır...
Her zaman değer bulan, bu günlerde değeri katlanan...
Değer bilmeyenlerindir hata... Zarardalar!... Hımmm? Yalan mı?
Kaybeden O'nlar...
Usta sananlar kendilerini, aldanırlar!..
Çok takdirlerim yüreğinize.
Kutluyorum efendim kaleminizi...
Şaban AKTAŞ