Değişik mekânlara bir zaman postu serdim, Dolaştım konu, komşu gayet *esenler gördüm. Şiir sever dostlarım hassas yürekli derdim, Vatandaşın halini bilip asanlar gördüm.
Meğer habersizmişiz, gülistanlık her taraf, Aşk denilen mecrada bir çoğu olmuş saraf, Sevda arenasında çoktan kurulmuş araf, Zemheri ayazında açan süsenler gördüm.
Açlıkmış, işsizlikmiş herkes kendi işinde, Mehmetçik eşkıyanın millet oynaş peşinde, Annemin oğlu şehit duman tüter döşünde, Üç sevgilim var diye şişip kasanlar gördüm.
Edebi siteleri sanki âlim deryası, Aldı başını gider serde şiir furyası, Gerçekleri yazan yok duyarlı tutar yası, Şuursuzca bindiği dalı kesenler gördüm.
İki imge, bir ünlem, üç nokta bir alt tire, Yazılan yazılara mevlam sabır getire, Ona sorsan, kimsenin hükmü yok eleştire, Ustayı harman gibi görüp esenler gördüm.
Biri kör biri şaşı birbirini gözetler, Yakalar süslü püslü parıltıyor rozetler, Kanka muhabbetleri manzarayı özetler, İşlenen tuvallerde kara desenler gördüm.
Yılanı bile kardeş yapar karnı doyunca, Memleketten bihaber yaşar ömrü boyunca, Hainlere çattığım sözlerimi duyunca, Yüzlerini çevirip gaza basanlar gördüm.
Sabaha kadar içen kıyak insan’lar gördüm, Bu ne haldir deyince, gözü kısanlar gördüm, Keyfim kaçacak diye, ürküp tırsanlar gördüm, Rüyamda bütün gece karabasanlar gördüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NELER GÖRDÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NELER GÖRDÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biri kör biri şaşı birbirini gözetler, Yakalar süslü püslü parıltıyor rozetler, Kanka muhabbetleri manzarayı özetler, İşlenen tuvallerde kara desenler gördüm.
Yılanı bile kardeş yapar karnı doyunca, Memleketten bihaber yaşar ömrü boyunca, Hainlere çattığım sözlerimi duyunca, Yüzlerini çevirip gaza basanlar gördüm.
Sabaha kadar içen kıyak insan’lar gördüm, Bu ne haldir deyince, gözü kısanlar gördüm, Keyfim kaçacak diye, ürküp tırsanlar gördüm, Rüyamda bütün gece karabasanlar gördüm.
Ahvali güzel özetlemişsiniz. Tebrikler... Selam ve saygılarımla.
Devâmı da var elbet, sekiz dörtlük az gelir, Ardında çuvalı yok, yazlık o'na vız gelir! Asâlet satılmıyor, çoğuna pek ters gelir! Yüzümüze gülenler, gıybed desenler gördüm!. .......kadiryeter
Kutlarım güzel şiirinizi ve gönül sesinizi
Selam ile