öylece yarım kalmalı ellerimizde aşk hiçbir özlemi öykü yazdırmamalı buğulu aynalarda dağıtmalı, atıvermeli yürekten insanı ihanetlerde saklanmış yüzleri anlatmalı ölümlerden geçmeli titrek vefalar bir delikanlının aziz yüreği gibi incitmemeli sevenleri hayatlar kimsesiz kalışları bilmeli yazmalı duvalarlara gözyaşlarıyla acıyı.
yırtık afişlerden öfkesini alıp gam üstüne daima tüm pencereleri sökmeli yerinden kaldırmalı tüm esrik geceleri güvenmemeli uykulara uykularda insan unutmaz unuttuğunu zannetse de hatırlamalar oldukça.
hiçbir duvarda izi kalmamalı namert sözlerin kurtları kovalayan atlar gibi şahlanmalı şerefiyle başı dik alnı parlak olmalı aşklar yürek de.
diz çöktürüp hasretleri keklik seslerinde sevgileri gömmeli yüreklere yürek nasıl olsa kaldırır deyip sazın en ince telinde yakmalı soğumuş gözleri.
ağlatmalı bir ocak günü karlı dağlarda yüce sevdalar deyip ’oyy oyy’ çekmeli derinden kınalı kuzuların hüznünde deşip canları uçurum boylarında İbrahimleri kovalamalı İsmail olup anında tasından taşarken yanığı.
turnalar uçurup kimliksiz kavgalardan şehir şehir deşip tüm mezarları kaldırmalı ayağa ölüleri.
bir ses duyurmalı, duyurtmalı sağırlara korkunun ne kadar iğrenç bir şey olduğunu bilip huzurla gökyüzüne bakabilmeli aksada hasretler şarapneller gibi gözlerden çiğnesede ayrılıklar anıtların dilini bir türkü ışığında aynı sözleri söyleyebilmeli.
öylece yarım kalıp ellerimizde aşk puslu yarınlarda barışları emip aziz ellerden birliğin hayretlerle dolu ülkülerinde tutmalı ürkek geceyi tam on ikiden.
aynı göğe bakarken nemli gözleriyle sıvaşan kırmızısevdalarda karbon sancıları korkularda aşkları bırakmalı çocuklar gibi parklara.
aşk hep yarım kalsa da taşır tüm telefonlar ihbarlarında mutluluğu.
gitse de hep gelenler gidecekleri yere o paklar yokluğunda tüm kederleri aç bırakmadan öykülerde kuşların dilini
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Mutluluk İhbarları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Mutluluk İhbarları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin adı öldürür, kendi süründürür be şair...
Pek güzeldi...
Sevgimle, tebrikler...