Toplansın Çaykara’nın ağaları beyleri, Yad edelim birlikte eski güzel günleri, Kızlar delikanlılar haber verin herkese, Çıkalım mezireye kuralım seyirleri.
Yayla zamanı geldi hazırlansın nevale, Dökülelim yollara seyrüsefer başlasın, Türküler söyleyelim işleyelim tuvale, Yaşanmış değerleri yüreklere aşlasın.
Çile ile büyüdü cefakâr insanımız, Mecburen göç edenin hasretle başı dertte. Sen bizim gururumuz hem kanımız canımız, Yanar yüreği sızlar hemşerimin gurbette.
Özledim dolup taşan eski kalabalığı, Nerde eski insanlar nerde eli mahirler? Yaylalarda kuymağı tatlı alabalığı, Vefasızlık insan da mutluluğu zehirler.
Yemyeşil toprakların kıymetini bilelim, Siyasetler uğruna heba olmasın değer. Kalbimizden huşuyla kiri pası silelim, Lisanımız bir olsun kardeş bacıysak eğer.
Çağdaş denen züppeyle dimağımız sağılmış, Kardeş yerine koyduk para denen illeti. Geçim derdi yüzünden dört bir yana dağılmış, Namı Dünya’yı tutar Çaykara’nın milleti.
Fazla söze ne hacet her zaman yaşlı gözüm, Uzak kaldım köyümden kavuşmak bana haram. Seni sevip saymakla burada bitmez sözüm, Her yiğidin gönlünde BİR ÖZLEMSİN ÇAYKARAM!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÖZLEMSİN ÇAYKARAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÖZLEMSİN ÇAYKARAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karadeniz çok güzeldir hırçındır dalgaları, delidir denizi yeşillikleri içini açar insanın bilirim güzelliğini. Güzellikleri paylaşılmalı. Umarım yok etmezler tabiat harikasını . Yüreğinize ömrünüze bereket
Fazla söze ne hacet her zaman yaşlı gözüm, Uzak kaldım köyümden kavuşmak bana haram. Seni sevip saymakla burada bitmez sözüm, Her yiğidin gönlünde BİR ÖZLEMSİN ÇAYKARAM!
memleket hasreti böyle şiir yazdırır kardenizin her yanı güzel anzer yayalası uzun gölü hepsi tebrikler güzel dost
Fazla söze ne hacet her zaman yaşlı gözüm, Uzak kaldım köyümden kavuşmak bana haram. Seni sevip saymakla burada bitmez sözüm, Her yiğidin gönlünde BİR ÖZLEMSİN ÇAYKARAM!
Yüreğine sağlık dost şair."Vatan sevgisi imandandır"
Mâdem Çaykaralısın, Gitmelisin yaylaya, Rastlarsın belki o'rda, Mehmet Kabaoğlu'na, Yanıktır yaylasına, şimdi O da yaylaya! Atışma yaparsınız, gelen döker sayfaya. .......kadiryeter
Sağlıkla gidip- dönesiniz...
Selâam ederim.
Şair, Mehmet Kabaoğlu için bakınız: http://profil.edebiyatdefteri.com/mkabaoglu61/ ve http://www.zeleka.com/include.php?path=content/overview.php&catid=37&themeid=43
w.edebiyatdefteri.com/siir/505894/bir-ozlemsin-caykaram mehmet ziya dinç (mziya)
kadiryeter tarafından 8/21/2011 1:17:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Huyu güzel bu ilçemiz İnsanlarına Selâmlar olsun...
kadiryeter
15.10.2011- TRABZON.