’Hani dünyalar vardır sevince varıldığı, Hani gündüzler vardır geceye darıldığı, Hani özlemler vardır müjdeye sarıldığı, İşte öyle bir günde şiirler senin için’... .........
Yıllardan doksan üçtü zaman çabuk geçiyor, Nisanın ilk haftası mevsimlerden ilkbahar. Dimağım o günleri şimdi gibi seçiyor, Unuttum dert kederi gönlüme düştü bahar.
Ocağımız şenlendi hecelerin ba-aba, Bir hemşiremiz vardı adını verdi Gizem. Dünyalar benim oldu deyince bana baba, Her sözümde sen varsın senin için her dizem.
Gözlerimin rengisin hayatımın neşesi, Rabbim muhtaç etmesin ne namert ne fülüse. Bilirsin sana ait kalbimin her köşesi, Kollarım açık bekler koş ver bana bir Buse.
Büyüdü de kazandı, yavrum üniversteyi, Bire bin daha arttı içimde mutluluğum. Coştum kalemi aldım yazdım sana besteyi, Sen benim onurumsun hayatta kutluluğum.
Mevlâm kabul eyledi gizli dualarımı, Ne kadar şükretsem az daim olsun başarın. Uğruna harcayayım hem ömrümü varımı, Dilerim hiç bir zaman akmaz hüzün yaşların.
M.ziya DİNÇ 19.08.2011
ŞİİRİNE- ŞİİRLİYORUM
Mûcize işte burda, babalık duygusu bu, Su kadar berrak duygu, şiirinin konusu, Evlilik: Mükâfâttır, bekârlık: Ter kokusu! Dileğim; dede olman, servet: Torun kokusu... * * * * Eserinden doğdu bu, döndü-indi sayfana, Gün tez geçer, yürü- koş; sakın bakma arkana, Dediler; M.Ziya Dinç, O da birgün çocuktu, Kızına şiir yazdı, Kadir Dede baksana. .........kadiryeter
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRİCİK KIZIMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRİCİK KIZIMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah herkesin evladını bağışlasın. Maşallah. Aynı yaşlarda benimde ilk kızım. Naçizane "CAN PARÇAM" diye içimden geldiğince birşeyler karalamıştım. O Baba sesine dünyaları değişmeyen koca yüreğe selamlarımla...
Allah bağışlasın değerli dost yürek ,en değerli varlıklarımız yavrularımıza ne yazsak yetersiz kalır ,tebrik ediyorum bab yüreğinizi usta kaleminizi.mutluluğunuz bitimsiz kaleminiz kavi olsun saygımla.
Cenabı Allah sevginizi yüce eylesin.Mürüvetini görmeyi nasip kılsın.Mükemmel bir şiirle taçlandırmışsınız meleğinizi saygı ve sevgilerimi bırektım bu yüce sevgiye ne denilebilirki
’Hani dünyalar vardır sevince varıldığı, Hani gündüzler vardır geceye darıldığı, Hani özlemler vardır müjdeye sarıldığı, İşte öyle bir günde şiirler senin için’... , maşalha allah bağışlasın imanım sevgiler anlamlı eserien yureğine saygılar
Duydum ki kazanmışsın bir üniversiteyi, Bire bin daha arttı içimde mutluluğum. Coştum kalemi aldım yazdım sana besteyi, Sen benim onurumsun hayatta kutluluğum.
Mevlâm kabul eyledi gizli dualarımı, Ne kadar şükretsem az daim olsun başarın. Uğruna harcayayım hem ömrümü varımı, Dilerim hiç bir zaman akmaz hüzün yaşların.
Tebrikler Hem Üniversite kazanan kızınıza, hem şiiri yazan yüregine Ziya kardeşim kutlar Başarılarının devamını dilerim.
Duydum ki kazanmışsın bir üniversiteyi, Bire bin daha arttı içimde mutluluğum. Coştum kalemi aldım yazdım sana besteyi, Sen benim onurumsun hayatta kutluluğum.
>Dost kalem maşallah büyüdü üniversite bile kazandı öylemi ne güzelll başarılarının devamını dilerimm.Saygılarımla
Allah C.C. acılarını göstermesin... Her daim gülücükleriyle gönlünüze sürûr versin.. Kazandığı üniversitede başarılar ayrılmaz yoldaşı olsun. Kalemine kudret, yüreğine sıhhat, ömrüne bereket Muhterem Kardeşim.
Şiirinde güzeldi güzeller güzeli kızında tebrik ediyorum
Hayırlı bayramlar dileyimle saygıyla selamlar