Gece utangaç çocuk Sırnaşık bir alışkanlık ellerimde dün Dalgası durmayan bir deniz, mor imgeli sorular Yüzün kapatıyor dudaklarımı Suçustü düşlerim
Galiba kendimi bu saatler unutuyorum Yastığımda gelgit kokun, Ve rüyalarımda sana uzayan mutlu yol Sarsarak uyandırıyor sesinden çıplak, eğreti sabahlar Acı bir ısırık gibi iz bırakıyor kalbimde yokluğun
Tutsak kollarım Göğsüne Aynı sarı pardösü Ve hüznümden içre gözlerin Yağmurları sen kokan bu kentte İkinci bir tendir aşk(ın), üşüyen mahremime
Ana dilimde devrimken adın Şimdi dudağına sürgün, kekeme yalnızlığım
Renginden eksiliyor asiliğim Yüzümde yıkanırken savaş boyaları Mevsimsiz bir hatıra sağanağı Alnımda çiseltisi durmayan gözyaşı dövmesi Yarım bir öpüş sonrası İnsafsızca indirdiğin kirpiklerin Gözlerime infaz, gözlerim ölü Cezayir menekşesi
Aşk çocuk Aşk masum Aşk beyaz bir çikolata izi Yıllar sonra taşıyacağın her aynaya Öyle olmasa Dante sever miydi Beatric’i dokuzunda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi Dudağıma Sürgün Çocuk Adın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi Dudağıma Sürgün Çocuk Adın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan ruhunun derinliklerine hitap eden bu şiiri ve yorumlayan sesi içtenlikle kutlarım. Özlenen bir şiirin edasıydı mısralar. Duygu sel gibi çağlar mıydı...? susayan gönüllere.
Şimdi sizi ve şiirlerinizi burada görmek güzel. Uzun bir aradan sonra yine kulağıma hoş çalınmış sayısız kelime doğurmuş elleriniz. Çığlık çığlığa olması gerekirken sükuta boyamış dudaklarını. Geç kalınmış mevsimi el sallayarak uğurlamış. Ve belki bir gün bir damla yaş örter diye, o gözler kan kusmuş.
Belki bir gün kendi cennetimizi yaratırız. İçinde fitne fesat olmayan, karanlığı buşaltırmadığımız odalarda sadece sanata yönelir iyan bayraklarımız. Belki bir gün...ama bugün değil.
Renginden eksiliyor asiliğim Yüzümde yıkanırken savaş boyaları Mevsimsiz bir hatıra sağanağı Alnımda çiseltisi durmayan gözyaşı dövmesi Yarım bir öpüş sonrası İnsafsızca indirdiğin kirpiklerin Gözlerime infaz, gözlerim ölü Cezayir menekşesi
Çok iyi şiirdi. Bazı şiirler müzik eşliğinde okununca daha güzeldir. Bu şiirde onlardan biriydi. Belki şiirin yorumu daha dokunaklı olabilirdi.Şiiri yorumlayanın kim olduğunu bilmiyorum ama, ses iniş çıkışları neredeyse hiç yok, vurguya başvurulmamış. Özellikle şiirde bir bölümden diğerine geçilirken tonlama değişebilirdi.
Teşekkür ederim, içten yorumuza..Şiiri yorumlayan benim ama ben bir yorumcu değilim yalnızca kendime ait sevdiğim şiirlerimi seslendirmeye çalışıyorum.
Vurguları kendi şiirlerimde sevmiyorum sanırım şiiri duyguya taşımak kafi diye düşünüyorum..Mesela bir Ahmet Selçuk ve Bedirhan Gökçe okuyuşu arasında fark var bence Bedirhan Gökçe..Çok büyük üstadlar tabi mümkün değil onlar gibi olabilmek açıkçası yorumlarımı beğendirme kaygımda yok ben pek takılmıyorum bu noktada...
//Şiiri önplana çıkartmanız daha mutlu eder ve etti de..//
Kocaman sevgilerimle....