özgürlüğe tutuştur hasretleri bir vakit gelir de gidersen sahiden sokak sokak dağıt afişlerde beni. figan eyleme gözlerinle gözlerinle kanatma her kaldırımı yeter ki gelmek için söz ver yine beklerim seni yağmurlu bir İstanbul gününde.
ardından ne günahlar işlerim, aşksız bu şehirde ne isyanlar ederim, bilirsin. mahrum edilmiş sabinin kırık kanadıyla havva iliklenirken bulutlara simsiyah nadan bir sızlanış duyarım eski sözlerden. gitmene ait olur her isyan gitmelerde ellerin titretir yüreğimi neden ağladığını dahi bilemeden gözlerim kanatır sensizliğimi.
bir kabir büyür artan tutkusunda vuslatın adına nice ağıtlar yakarım şehir şehir duyulur yedi katta senin için yakarışlarım. sonra sesime bir gam düşer, sesime yüreğin gözlerinin alaca susuşlarına banar güneş tenini sarar uğultularımda ürpermelerin yollar aşınır rüzgar nefesli gidişlerinde bir yokuş sürer ardın sıra günler deniz yorulur, alınır, susar dilbaz bülbüller.
yolun sonunda hiçbir şey ummaz artık umulmadık beyhudelere takalır sözlerin. kimsenin bilmediği bir sevgili oluverirsin zaman sükuta tövbe etmeye adres değiştirir kimliksiz bir acıda gölgeler kirlenir. sonra yine ses verirsin uzak bir şehirden duyunca kanatırsın dört bir yanını yeniden. korkunu dindirecek göklere büyütür hasretleri bir gün öncesine ait yağmur olur cehennem.
özgürlüğe tutuşur, mahkum olur sevişlerin çok uzak olmasa da artık geri dönmeyişlerin alımlı kırmızısını yırtar sema, biter hasretin yaşların düşer gözlerimden simsiyah, hazin hazin.
ve o gün gelir de gidersen gerçekten ansızın ölüm adresi olmayan bir martı çığlığı oluverir unutulur sözler, yakılır bana ait gülüşlerin.
tüm büyük sözler gibi yutulur vefasında aşk; böylece tükenir şiirlerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitmelerde Tükenen İlhamlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitmelerde Tükenen İlhamlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün okuduğum
en iyi şiirdi.
tşk.