(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sebebi Var... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sebebi Var... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kainat sonsuz Nurdur aslında...Bazı ruhlar bunu farkına varır bazıları ise kör kalplerini açmak bile istemezler...
İnsanoğlu isterse yedi katmanı tavvaff edecek akla sahiptir..Allah istediği kuluna kalp aşkını aşılarken istemediğine karanlık sunar ki CEHENNEMİNE direk atmak için..
Her şey bir sebebe bağlıdır..Hiç bir şey asılsız değildir..Tıpkı Tanrının varlığana yok denemek kadar aptallık gibi
Selamım olsun duyarlı Ruhuna..
Sayfana dua nur ve melekler diliyorum..
Kısada olsa nefisti şiirin...
Kutladım güzel yüreğini..
Tülay Lal tarafından 8/11/2011 1:14:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve yazıyorsak ustam her gün satır satır okuyacak bir sebebimiz var acılara gülmek için
Şiire verdiğiniz değer ve emekten dolayı teşekkür ederim. Ne çok şey öğreneceğiz,büyüyeceğiz.Ben edebiyattan soğudum derken,biri çıkıyor öyle bir şiir yazıyor ki,beni tekrar şiir'e bağlıyor.Siz o yazarlardan birisiniz.Lütfen, hep aynı kalın.Sade ve güzel bir şiirdi.Tebriklerimle. Saygı ve selamlarımla.
yaşıyorsak deli dolu
birkez ölmek için..
******Tam anlamıyla EDEBİ bir şiir olmuş..£.saglık,kaleminize kuvvet !