(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Mı Düştü? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Mı Düştü? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söyleyeceğin sözler muhatabıyın anlayışı kadardır. O zaman onun anlayacağı dilden konuşmak gerek. Sizde bunu yapmışsınız. "Öğüdü tersten" okutmuşsunuz.
Muhatabına ironik ve ince bir ayardı. Bugünlerde Somali'de açlık ve kuraklığın pençesinde kıvranan milyonlarca insan aklıma geldi bir an. Çöpe attığımız ekmekler acaba kaç can kurtarırdı hiç düşündük mü? Hâla, "Bana mı düştü?" diyebilen vicdan yoksulu varsa, Canbolat başka ne diyebilir ki? Murat'ın tersten okuttuğu dersi düze çevirelim: Bize düştü arkadaşlar. Bize düştü... Şimdi görev zamanı. Afrika için seferber olma zamanı. Zira imtihandayız bugün. Saygılarımla.
Ses tınınız şiir yorumuna çok yakışmış.Bundan sonra şiirlerinizi inşallah kendi sesinizle dinleriz. Başarınız daim olsun.Sevgili meslekdaşımı kutluyorum.Selamlar.
sevgili murat sesinden şiir dinlemeyi çok seviyorum... gerk vurgular gerek ses rengi,grekse diksiyon.. çok hoş... şiir zaten hece şiirnde ulaştıgın güzel bir yer var .başarıların daim olsun arkadaşım .. saygıyla
Bu güzel dizeleri canı gönülden kutlarım.Üç kuruşluk menfaat uğruna değerlerini hiçe sayıp,havşi hayvanlar gibi talan eden densizlere yazıklar olsun.Her iki cihandada yüzleri gülmesin.Kardeş kardeş yaşamak varken.Ama bu mihraklar artık belli etiler renklerini,dilerim ki tez zamanda bunlarda alacaklardır derslerini.Diliyorum insanca yaşayacağımız bir yasamız olur itlere meydan bırakılmaz artık.... Duraklı tüm şairlere gönülden selamlarımla
Aslında sesimizi çıkarmaya çıkaramaya duyarsız bir toplum olduk,aman yılan bana dokunmasında ne olursa olsun der gibi.Şaka bir yana dizelerinizde çok güzel ifade anlatımları var anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az tebrikler..
Gönül gözü açık olanların gördüklerine isyân etmemesi mümkün değil kardeşim. sıyırmamak mümkün değil.. amma.. akıl her ân lâzım.. başında dursun, sıyırma.. Tebrikler Muhterem.. Selâmetle..
Öksüze, yetime zulmet, sakınma! Vicdan bu, söylenir boşa yakınma. Merhamet yüzünü asla takınma. Açları doyurmak sana mı düştü?
Güzel öğütler veren duyguların dizelere aktarımı harikaydı. Berrak sular gibi dökülmüş.Mükemmel bir hece şiiri. Candan kutluyorum kaleminizi. Selamlar.
Ahmaktan aldığı dersten okutur!
Dünyayı bırakır, Mars’tan okutur!"
Söyleyeceğin sözler muhatabıyın anlayışı kadardır. O zaman onun anlayacağı dilden konuşmak gerek. Sizde bunu yapmışsınız. "Öğüdü tersten" okutmuşsunuz.
Çok hoştu. Tebriklerimle, selamlar...