Şiirler yağıyor, gökyüzünden öteye Boşlukları dolduran derin mısralar Gökyüzü sakinleri, coşkulu bugün Yerden göğe ağar sevdalar şimdi Merhamet kuşatsın dört bir tarafı Huzur yağarken yeryüzüne Gönül sevdalı çoktan öteye Yol verin yıldızlar! Gideyim bugün Hasretin eritti bitmez mi hüznüm? Can versem uğruna yetmez ki Gülüm! ……………………………………… Sevdalı yürekler size bu çağrım Göklerden öteye yolculuk vardır Matemi bırakın! Açılsın gökler Sarsın dünyayı ebemkuşağı Kardelen kışları delsin eritsin ! Sevgili çağırır gökten öteye Gökler hasretle sizi bekliyor Kutlular semada hazırlık yapar Yakında başlıyor o Büyük Düğün Yıldızlar halka halka olmuşlar Çepeçevre huzur fevc fevc çoşku Melekler sabırsız sizi bekliyor Açılsın göklerde gönül sarayı Yıldızlar dizilsin artık kol kola Davetli konuklar bir bir geliyor Manadan öteye geçti Bu Düğün !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beklenen Düğün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beklenen Düğün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.