Bir türküdür söylenen dillerde, Ağıt... Kalplere zılgıt giydiren soğuk bir çığlık! Bir gülün adı karışır yürek sesime... Öyle bir gül ki; Kararmış sevdasından. Yakmış; Buzullarımın can ışığı gözlerini ...
Ey gece ! Bahtım gibi kara olsan ne çıkar ? Kara gülün ak yazgısı, Aydınlatır ümitlerimi... Bengisu katresi yeşertir, Çölleşen yüreğimi... Ziyanım; Onun ziyasından mahrumiyet. Ey güneş söndür ışığını heder etme! Yeter! Gülün dirilten iksiri, Korlaşan sineme...
Gül ey yâr! Gülsün gül yürekli bülbül. Kırsın kafesini matem; Çıksın kalp iklimine...
Ah yürek sesim, Diyor ki kalk doğrul; Gül; Açılmış yapraklarıyla gülüyor sana. Sen de; Gül sadece, Gül, hep gül!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül Yazgısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül Yazgısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık.Hayatta hiç bir şey tek düze değildir elbette.Ama mütemadiyyen ağlamakta beterdir.Bazı acıları yaşasakta ayakta kalabilmek ,mücadeleye devam edebilmek için bazende olsa gülmemiz lazım.TEMENNİNİZ GİBİ HEP GÜLEBİLMEK UMUDUYLA ŞİİRİNİZİ KUTLARIM.
Kalemine sağlık;
saygıyla...